IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » נתב"ג: אוקטובר 2013

נתב"ג: אוקטובר 2013

עוזי בכר 5 בספטמבר 2015 0:00

חברות התעופה הישראליות הטיסו במהלך חודש אוקטובר 462,576 נוסעים המהווים 37.17% מכלל הנוסעים בנתב"ג, עלייה של 2.92% לעומת אוקטובר 2012. נרשמה עלייה בפעילותן של פגסוס, איזי ג'ט, טורקיש ואוקראין

נתב"ג: אוקטובר 2013 161120rad0C55E@shutterstock_1234123_7-1

בטיסות הפנים ארציות עברו החודש בנתב"ג 57,026 נוסעים לעומת 56,628 באוקטובר 2012  עליה של 0.70%.

 

חברות התעופה הישראליות הטיסו במהלך החודש 462,576 נוסעים המהווים 37.17% מכלל נוסעים שעברו בנתב"ג, עליה של 2.92% לעומת אוקטובר שעבר. 

 

מבין חברות התעופה המובילות שפעלו בנמל החודש, נרשמה העלייה הגבוהה ביותר בפעילותן של חברות התעופה פגסוס, איזי ג'ט, טורקיש ואוקראין. 

 

היעד בעל נפח התנועה הגבוה ביותר, היה שדה התעופה פריז שארל דה גול אליו וממנו טסו 74,121 נוסעים, עליה של 17.24% בהשוואה לאוקטובר שעבר.

 

המדינה בעלת נפח הפעילות הגבוה ביותר הייתה ארה"ב עם 132,547 נוסעים המהווים 10.65%מכלל הפעילות.

 

מבין המדינות המובילות העלייה הגבוהה ביותר לעומת אוקטובר שעבר נרשמה בתנועת הנוסעים לטורקיה, הונגריה ובולגריה. 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=76758

אולי יעניין אתכם גם

  • נתב"ג במגמת ירידה: תנועת הנוסעים ממשיכה לרדתנתב"ג במגמת ירידה: תנועת הנוסעים ממשיכה לרדת
  • יונייטד מצמצמת עשרות טיסות מניוארק בעקבות כשלי תפעול ב-FAAיונייטד מצמצמת עשרות טיסות מניוארק בעקבות כשלי תפעול ב-FAA
  • משרד התיירות למארגני התיירות: כניסת תיירים מותרת עד יום חמישי בערבמשרד התיירות למארגני התיירות: כניסת תיירים מותרת עד יום חמישי בערב
  • פרויקט פינוי שדה התעופה בעיר אילת יוצא לדרךפרויקט פינוי שדה התעופה בעיר אילת יוצא לדרך
  • דעה: מניעת המיזוג של אל על וישראייר ענישה ופחות תועלתדעה: מניעת המיזוג של אל על וישראייר ענישה ופחות תועלת
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס