IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » בריסל איירליינס: שירות 24/7 ברשתות החברתיות

בריסל איירליינס: שירות 24/7 ברשתות החברתיות

עוזי בכר 11 באוגוסט 2017 0:00

חברת התעופה הבלגית הודיעה על הרחבת השירות ללקוחות באמצעות המדיה החברתית ל-24 שעות, 7 ימים עם הבטחה לענות על כל פניה תוך 30 דקות בשפות – צרפתית, הולנדית ואנגלית

בריסל איירליינס: שירות 24/7 ברשתות החברתיות BR-27

לגרום לחיוך, זה מה ש – 3500 עובדי בריסל איירליינס מכוונים אליו מידי יום, גם במדיה החברתית.

יותר מתמיד זה מה שחברת התעופה הבלגית מבקשת להציע – שירות אישי ללקוחותיה; ולכן היא הרחיבה את ה"שירות ללקוח" באמצעות המדיה החברתית ל- 24 שעות, 7 ימים בשבוע, עם הבטחה לענות על כל פניה תוך 30 דקות בשפות – צרפתית, הולנדית ואנגלית.

בהמשך להשקת אסטרטגיה מסחרית בשנת 2014 ששמה את הדגש על הנוסע, היא הרחיבה לאחרונה את התוכנית שכוללת היום שירות באמצעות הפייסבוק והטוויטר. נוסע יכול לפנות לחברה בכל שעה במהלך היום והלילה ולצפות למענה תוך חצי שעה לכל היותר. בכך, החברה רוצה להבטיח לנוסעים שלה סיוע מיידי כאשר הם זקוקים לו ביותר, ובדרך כלל זה קורה במהלך הנסיעה שלהם.

באמצעות השירות של 24/7 ברשתות החברתיות החברה מציעה לנוסע סיוע במהלך כל הנסיעה שלו- מהרגע שהוא מבקש להזמין את הטיסה ועד להגעתו ליעד הסופי. בממוצע, מנהלת בריסל איירליינס 500 שיחות ביום עם נוסעיה באמצעות הפייסבוק והטוויטר.

בימים אלה מגדילה בריסל איירליינס את מספר המועסקים ברשתות החברתיות, כדי שאלו יוכלו לטפל בבקשות הנוסעים, בין אם דנות בהגדלת המטען בטיסה, עוסקות בשאלות על שער העלייה למטוס או שאלו סתם שיתופים בחוויות הטיסה.

מראשית 2017 נוסעים יוכלו אפילו לשלם עבור שדרוג או ביצוע שינויים בטיסותיהם באמצעות שיחותיהם עם נציגי החברה ברשתות החברתיות.

חברת בריסל איירליינס מפעילה 14 טיסות בשבוע (2 טיסות יומיות) בקו תל אביב-בריסל-תל אביב עם טיסות המשך נוחות לאירופה, ארה"ב, קנדה ואפריקה.

בריסל איירליינס: מחלקת אקונומי פלוס (צילום: יח

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=71126

אולי יעניין אתכם גם

  • אייר אירופה מציעה מבצעים לשבוע הגאווה במדרידאייר אירופה מציעה מבצעים לשבוע הגאווה במדריד
  • ירון סולומוביץ' מונה לתפקיד מנכ"ל מלון "כנען" צפתירון סולומוביץ' מונה לתפקיד מנכ"ל מלון "כנען" צפת
  • הרכבל החדש בחרמון ישפר את חוויית הבילוי באתרהרכבל החדש בחרמון ישפר את חוויית הבילוי באתר
  • הטורקים משוועים לתיירים הישראליםהטורקים משוועים לתיירים הישראלים
  • מיזוג קוריאן אייר ואסיאנה זכה לאישור הנציבות האירופיתמיזוג קוריאן אייר ואסיאנה זכה לאישור הנציבות האירופית
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס