דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » קבוצת IAG מממשת אופציית רכישה 6 מטוסי B787-10 ו-A350-900

קבוצת IAG מממשת אופציית רכישה 6 מטוסי B787-10 ו-A350-900

מערכת האתר 28 ביולי 2023 18:30

לואיס גאלגו, מנכ"ל IAG: "המטוסים מהדור החדש יתרמו להחזרת הקיבולת לרמות טרום-מגפה. הם יהיו בין המטוסים החסכוניים ביותר בדלק בצי לטווחים ארוכים ויסייעו בהתחייבותנו לאפס פליטת פחמן עד 2050

קבוצת IAG מממשת אופציית רכישה 6 מטוסי B787-10 ו-A350-900 מטוס בואינג 787-10 של חברת בריטיש איירווייס. צילום החברה

על רקע פרסום התוצאות הפיננסיות הטובות שלה למחצית הראשונה של השנה, קבוצת IAG – International Airlines Group  הכוללת את חברות התעופה בריטיש איירווייס, איבריה, ויולינג, אייר לינגוס ו LEVEL- הודיעה על החלטתה לממש את אופציית רכישת של 6 מטוסי בואינג B787-10  עבור בריטיש איירווייס ועוד 6 אופציות רכישה בעתיד. בנוסף, IAG תממש גם את אופציית הרכישה של מטוס איירבוס A350-900 לחברת איבריה.

המטוסים יסופקו בשנים 2025 ו-2026 וישמשו את בריטיש איירווייס ואיבריה כדי לחזק את צי המטוסים לטווחים ארוכים. חברת התעופה הבריטית היא חברת התעופה היחידה מקבוצת IAG שלא תעבור השנה את קיבולת 2019. ובכל זאת, יש תקווה שבריטיש איירווייס תמשיך את מגמת ההתאוששות. מנכ"ל חברת התעופה, שון דויל (Sean Doyle), ציין את כוונתו להגדיל את אמון הלקוחות ואת השירות. לדוגמא, החברה החזירה את הגשת כוס התה חינם בטיסות קצרות טווח, לאחר הפסקה של 6 שנים.

בריטיש איירווייס מאמינה במטוסי הדרימליינר והצי כולל את שלושת הדגמים, כולל שניים עשר מטוסי 787-8, שמונה עשר 787-9 ושבעה 787-10. האחרון שבהם הגיע רק בחודש שעבר. לחברה גם 59 מטוסי בואינג 777. לבריטיש גם מטוסי איירבוס A330neo (בחכירה רטובה), 15 מטוסי A350-100 ו-12 מטוסי A380.

מטוס בואינג 787-9 של בריטיש איירווייס. צילום מאתר החברה

IAG גם מגבירה את האמון שלה בציים עתידיים. לדוגמה, היא הסבה 10 אופציות של A320neo למשלוחים מוצקים. מטוסים אלו צפויים להגיע בשנת 2028 ויהוו מטוסים חלופיים לשירותים לטווחים קצרים של הקבוצה.

לואיס גאלגו (Luis Gallego), מנכ"ל IAG, אמר: "המטוסים מהדור החדש יתרמו להחזרת הקיבולת לרמות טרום-מגפה. הם יהיו בין המטוסים החסכוניים ביותר בדלק בצי לטווחים ארוכים ויסייעו בהתחייבותנו להשיג אפס פליטת פחמן עד 2050 . לקבוצה מגוון אפשרויות מימון והיא תבחר את מקור המימון המתאים ביותר בסמוך למועד האספקה" .

מחירו של בואינג 787-10 נרשם על ידי בואינג כ-428.5 מיליון דולר בינואר 2024, וה-A350-900 היה רשום כ-317.4 מיליון דולר במחירון האחרון שפורסם בינואר 2018 על ידי חברת איירבוס . IAG ניהלה משא ומתן על הנחות משמעותיות ממחיר המחירון.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=143034

אולי יעניין אתכם גם

  • קבוצת IAG מדווחת על רווח שיא שנתי של 4.4 מיליארד אירוקבוצת IAG מדווחת על רווח שיא שנתי של 4.4 מיליארד אירו
  • קבוצת IAG מדווחת על גידול משמעותי ברווחיות חברות התעופהקבוצת IAG מדווחת על גידול משמעותי ברווחיות חברות התעופה
  • קבוצת IAG חוזרת להרוויח ברבעון השני של השנהקבוצת IAG חוזרת להרוויח ברבעון השני של השנה
  • קבוצת IAG משלימה הסכם לרכישת 150מטוסי בואינג 737 חדישיםקבוצת IAG משלימה הסכם לרכישת 150מטוסי בואינג 737 חדישים
  • קבוצת IAG : קיבולת של 21.9% מרמות 2019, ברבעון השני של 2021קבוצת IAG : קיבולת של 21.9% מרמות 2019, ברבעון השני של 2021
תגיות:
קבוצת IAG
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version