IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » סוכנים » מגייסים את הבינה המלאכותית לטובת התיירות

מגייסים את הבינה המלאכותית לטובת התיירות

דפנה וייס 10 ביוני 2018 10:36

בינה מלאכותית שפותחה בישראל תעודד גולשים להזמין חופשה בארץ

מגייסים את הבינה המלאכותית לטובת התיירות שוק מחנה יהודה מתוך סרטון הדרכה שהופק על ידי Wibbitz

סרטונים המעודדים תיירים לצאת לחופשה בישראל יופקו על ידי אלגוריתם של בינה מלאכותית שפותח בארץ. מדובר על שיתוף פעולה בין ענקית התיירות און ליין טריפאדוויזר והסטארטאפ וויביטז (Wibbitz), המציע כלי שמאפשר להפוך כתבות טקסט לסרט וידאו ללא צורך בידע בעריכה.

טריפאדוויזר תשתמש בכתבות טקסט המקדמות תיירות ביעדים חמים בעולם כולל בישראל, כדי להמירן לסרטונים שיווקיים. הטכנולוגיה של וויביטז סורקת את הטקסטים, מאפיינת את המידע שהם מכילים, ולאחר העיבוד מפיקה סרטון וידאו שערוך ברמה מלאה לפרסום. תהליך ייצור הוידאו במערכת עורך כ-40 שניות.

לדברי זוהר דיין, מנכ"ל וממייסדי וויביטז: "שיתוף הפעולה עם טריפאדוויזר הוא חלק מהרחבת פעילותנו מתחום העיתונות בו עשינו את צעדינו הראשונים. התאמנו את המערכת לשימוש של מותגים, קבוצות ספורט וצוותי שיווק הרוצים לייצר וידאו להפצה באינטרנט מבלי להיגרר לעלויות הפקה גבוהות וזמני אספקה ארוכים. בנוסף גם משרדי יחסי ציבור בארה"ב החלו להשתמש בטכנולוגיה שלנו לייצור וידאו ללקוחותיהם, כדי להתאים את פעילותם לעידן הנוכחי שהתקשורת מתבססת על וידאו לצד טקסט ותמונות המסורתיים."

בנוסף, חתמה וויביטז על עסקאות להרחבת מאגר תכני הוידאו המשמשים כחומר גלם ועומדים לרשות המערכת. למאגרים נוספו השותפים Storyblocks ו-Unsplash שנבחרו בשל אוספי קטעי הוידאו המגוונים והאיכותיים, המאפשרים למערכת לשפר את התוצר הסופי.

וויביטס הוקמה ב–2011 על ידי דיין ויותם כהן סמנכ"ל התפעול. החברה גייסה 31 מיליון דולר ומעסיקה 100 עובדים במשרדים בתל אביב, ניו יורק ופריז. החברה תומכת ביצירת וידאו עבור למעלה מ-400 מו"לים ומותגים, ביניהם בלומברג, רויטרס, פורבס, AP ועוד.

קישור לסרטון לדוגמה: 

: http://watch.wibbitz.com/preview/?id=bdad991ef33f64a50a37dd7aa265effee&next=none

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=84551

אולי יעניין אתכם גם

  • האם בינה מלאכותית תפיח חיים בטלפון בחדרי האורחים?האם בינה מלאכותית תפיח חיים בטלפון בחדרי האורחים?
  • בינה מלאכותית עומדת לחולל מהפכה בתעשיית הנסיעות והתיירותבינה מלאכותית עומדת לחולל מהפכה בתעשיית הנסיעות והתיירות
  • מבט לעתיד בנמלי תעופה בינלאומיים, למה לצפות השנה?מבט לעתיד בנמלי תעופה בינלאומיים, למה לצפות השנה?
  • חברת SWISS נעזרת בבינה המלאכותית לספירת נוסעיםחברת SWISS נעזרת בבינה המלאכותית לספירת נוסעים
  • הבינה המלאכותית כובשת גם את ענף המלונאותהבינה המלאכותית כובשת גם את ענף המלונאות
תגיות:
Wibbitz בינה מלאכותית זוהר דיין טריפאדוויזר
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס