דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » סקר יאט"א: 87% יחשפו את פרטי הנסיעה בתמורה ליציאה מהירה מהנמל

סקר יאט"א: 87% יחשפו את פרטי הנסיעה בתמורה ליציאה מהירה מהנמל

מערכת האתר 16 בדצמבר 2023 13:30

ארגון חברות התעופה הבינלאומי (IATA) חושף את Timatic AutoCheck – הדור הבא של מערכת תיעוד ואימות נתוני נוסעים שתשפר את חווית הטיסה

סקר יאט"א: 87% יחשפו את פרטי הנסיעה בתמורה ליציאה מהירה מהנמל נוסע בנמל התעופה . צילום Depositphotos

ארגון חברות התעופה הבינלאומי (IATA) חשף את הדור הבא של מערכת תיעוד ואימות התומכת בנסיעות ללא מגע ומשפרת את חווית הנוסע. המערכת Timatic עברה עיצוב מחדש, והציבה רף חדש בפתרונות. בהתבסס על ההצלחה של קודמתה, Timatic AutoCheck מציעה חוויה יעילה ואינטראקטיבית המאפשרת לנוסעים, חברות תעופה ואנשי מקצוע בתחום הנסיעות לגשת בקלות למידע מדויק ומנוסח בבירור. כל תהליך בדיקת המסמכים עובר אוטומטית עם הנחיות מותאמות לכל נוסע.

כאשר תנועת הנוסעים אמורה להכפיל את עצמה עד 2040, האופטימיזציה והשיפור של תהליכי נמל התעופה יצטרכו להימשך. אימות תיעוד הנסיעה של הנוסעים היא אחת המשימות שגוזלות זמן רב יותר, אשר ייהנו מאוטומציה נוספת. יתרה מכך, התכונות החדשות של Timatic AutoCheck ימלאו גם תפקיד חיוני בתמיכה בתעשייה במהלך לקראת נסיעות ללא מגע.

סקר הנוסעים הגלובלי האחרון (GPS) של IATA חשף שדרישות לאשרות כניסה מורכבות מרתיעות נוסעים שרוצים הליך נוח ודיגיטלי של ויזה מקוונת. יתרה מכך, רבים מוכנים לחלוק את הפרטים האישיים שלהם לצורך הליכי הגירה מהירים יותר בנמל התעופה.

36% מהנוסעים אמרו שהם נרתעו מנסיעה ליעד מסוים בגלל דרישות ההגירה. מורכבות התהליך הודגשה כגורם ההרתעה העיקרי על ידי 49% מהמטיילים, 19% ציינו עלויות ו-8% חששות לפרטיות.

כאשר נדרשת אשרה, 66% מהמטיילים רוצים לקבל ויזה מקוונת לפני הנסיעה, 20% מעדיפים ללכת לקונסוליה או לשגרירות ו-14% בשדה התעופה.

87% מהמטיילים ציינו שהם ישתפו את הפרטים האישיים שלהם כדי להאיץ את תהליך ההגעה לנמל התעופה, המייצג עלייה מ-83% שדווחו ב-2022.

"מנצל את נכונות הנוסעים להשתמש בתהליכים מקוונים ולשתף מידע מראש, תוכנת Timatic AutoCheck מאפשרת לחברות תעופה, צוותי קרקע, מערכות בקרת יציאה וסוכני נסיעות פתרון מקוון ידידותי ללקוח, שדרכו נוסעים יכולים לבדוק שהם עומדים בכל דרישות ההגירה לפני הגעתם לנמל התעופה", אמר פרדריק לגר (Frederic Leger), סגן נשיא בכיר למוצרים ושירותים מסחריים ב- IATA.

תכונות האוטומציה העדכניות ביותר הופכות את הצ'ק-אין בשירות עצמי לקלה עוד יותר. לחברות התעופה יש אפשרות לשלב את ה-Timatic AutoCheck החדש במערכות שלהן, מה שמאפשר לנוסעים לאמת באופן עצמאי את מסמכי הנסיעה שלהם ואת מצבם באמצעות אפשרויות הצ'ק-אין השונות המוצעות.

ספקי DCS עיקריים כמו Amadeus ו-Sabre, יחד עם חברות תעופה שונות ו-Star Alliance כבר עובדים עם IATA כדי לשדרג ל-Timatic AutoCheck החדש, ולעשות את הצעד הבא לקראת חווית נסיעה חלקה ונסיעות ללא מגע.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=149973

אולי יעניין אתכם גם

  • יאט"א: עלייה בשיעור התאונות האוויריות ב-2024יאט"א: עלייה בשיעור התאונות האוויריות ב-2024
  • תעופה בתנופה: שיא חדש נרשם אשתקד בתנועת הנוסעים הגלובליתתעופה בתנופה: שיא חדש נרשם אשתקד בתנועת הנוסעים הגלובלית
  • Turbulence Aware: גובר השימוש בפלטפורמה של יאט"אTurbulence Aware: גובר השימוש בפלטפורמה של יאט"א
  • IATA מגנה את החלטת ממשלת ספרד לעקוף את החוק האירופיIATA מגנה את החלטת ממשלת ספרד לעקוף את החוק האירופי
  • סקר IATA: מה הנוסעים ציפו מטיסותיהם השנה?סקר IATA: מה הנוסעים ציפו מטיסותיהם השנה?
תגיות:
IATA Timatic AutoCheck
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version