דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » בחירה מפתיעה: מרים פרץ תוביל את קמפיין תיירות הקיץ של ירושלים

בחירה מפתיעה: מרים פרץ תוביל את קמפיין תיירות הקיץ של ירושלים

עוזי בכר 16 ביולי 2021 6:30

עיריית ירושלים תצא בימים הקרובים בקמפיין קיץ 2021 שתכליתו עידוד תיירות הפנים לירושלים, ובמרכזו – המועמדת לנשיאות

בחירה מפתיעה: מרים פרץ תוביל את קמפיין תיירות הקיץ של ירושלים מרים פרץ תוביל את קמפיין תיירות הקיץ של ירושלים. צילום אוהד קב

בחירה מקורית ומפתיעה כפרזנטורית לקמפיין תיירות – עיריית ירושלים תצא בימים הקרובים בקמפיין קיץ 2021, שתכליתו עידוד תיירות הפנים לירושלים, ולהובלת הקמפיין נבחרה המועמדת לנשיאות המדינה, מרים פרץ, שהצטלמה במספר מקומות ברחבי העיר, דוגמת מגדל דוד, הגן הבוטני ובריכת הסולטן, וקראה לאזרחי ישראל להגיע לעיר האהובה עליה. את השכר שאמורה הייתה לקבל פרץ בעבור הקמפיין, החליטה לתרום לעמותה חברתית.

פרץ: "אני קוראת לאזרחי מדינת ישראל להגיע לירושלים בירתנו וליהנות מעיר מדהימה ושוקקת חיים. כולם מוזמנים להגיע וליהנות מהשפע של הנופים, הריחות, פסיפס האנשים והאווירה המיוחדת של ירושלים שלנו". במסגרת הקמפיין ינתנו הטבות למבקרים בעיר, בבתי המלון ובשלל האטרקציות בה. כל הפרטים וההטבות מפורטים באתר עיריית ירושלים. הקמפיין הוא של עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים ומבוצע באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

הכירו את הקמפיינרית החדשה של העיר ירושלים

מרים פרץ, כלת פרס ישראל ואשת החינוך, נבחרה להיות זו שתקרא לאזרחי מדינת ישראל לבקר ולנפוש בחודשי הקיץ בעיר הבירה. אתמול (יום ה׳) הצטלמה פרץ בבריכת מלון המלך דוד, מוזיאון מגדל דוד, הגן הבוטני ובריכת הסולטן. בכל מוקד צילום חיכתה למרים הפתעה מיוחדת שהוקמה במיוחד לקיץ הירושלמי. פרץ: "לבקשתו של ראש העיר ירושלים, נרתמתי להשתתף במיזם הקורא לאזרחי מדינת ישראל לבוא לעיר הבירה שלנו וליהנות מירושלים ויש לעיר הזו כל-כך הרבה מה להציע".

ועוד הוסיפה: "היום השתתפתי בכל כך הרבה חוויות, בין היתר, בגן הבוטני ובגלישה באומגה במגדל דוד. אני מזמינה את כולכם להגיע לעיר המדהימה שלנו. ירושלים שלי היא החלום של הוריי במרוקו. להגיע אליה ולזכות לטייל בה וליהנות מהשפע שהיא מציעה לנו. ירושלים היא עיר שוקקת חיים, מהנה ומיוחדת. כולנו מוזמנים להגיע וליהנות מירושלים שלנו".

מרים פרץ תוביל את קמפיין תיירות הקיץ של ירושלים. צילום אוהד קב
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=117821

אולי יעניין אתכם גם

  • ירושלים בדרך ל־1,200 חדרים חדשים: קפיצת מדרגה בתיירות הבירהירושלים בדרך ל־1,200 חדרים חדשים: קפיצת מדרגה בתיירות הבירה
  • פינוקים זוגיים בספא Y במלון יהודה, ירושליםפינוקים זוגיים בספא Y במלון יהודה, ירושלים
  • פסטיבל "בכורות 2024": היום נפתחת חגיגת אמנות רב-תחומית בירושליםפסטיבל "בכורות 2024": היום נפתחת חגיגת אמנות רב-תחומית בירושלים
  • "ישראל צועדת יחד": תחת כותרת זו התקיימה אתמול צעדת ירושלים ה-69"ישראל צועדת יחד": תחת כותרת זו התקיימה אתמול צעדת ירושלים ה-69
  • מלון יהודה בירושלים: המקום האולטימטיבי להתארח, להתרגע ולבלות בומלון יהודה בירושלים: המקום האולטימטיבי להתארח, להתרגע ולבלות בו
תגיות:
ירושלים מרים פרץ
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version