דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » שירות מכל הלב

שירות מכל הלב

דפנה וייס 19 באוגוסט 2015 0:00

שיער פזור –OUT גרביונים לבנים- IN ,לומדה חדשה מטעם התאחדות המלונות בישראל מלמדת את עובדי המלונות לשרת בצורה מיטבית את האורחים

שירות מכל הלב no_imge-2220

המלונות מאמינים שזו זכות לתת שירות. ככל שהאורח יהיה מרוצה יותר- כך תגדל הצלחת המלון. כדי לקבוע מדדים איכותיים של שירות מוצלח לאורחים, פיתחה התאחדות המלונות בישראל תוכנה ללימוד שירות מוצלח לעובדי הענף. התוכנה מופצת בימים אלו ל- 350 מנהלי בתי המלון בישראל, כדי שתהיה כלי עזר לעובדים.

 

המסר המרכזי בתוכנה: חוויית השהייה של האורח במלון נבנית ממפגשיו עם כל בעלי התפקידים בבית המלון, מהמאבטחים בכניסה ופקידי הקבלה, דרך החדרנים, עובדי האחזקה, המלצרים בחדר האוכל ובעלי תפקידים אחרים.

 

לדברי יואב בכר, סמנכ"ל משאבי אנוש בהתאחדות המלונות בישראל: "חשיבות הכשרת העובדים למתן שירות מעולה לאורחים הוא תנאי קריטי להנאתם מהאירוח ולהפיכתם לאורחים חוזרים. התאחדות המלונות יצרה לומדה מקצועית, שמספקת מיומנויות תקשורת, איכות שירות, מודעות עצמית ככלי לשיפור השירות ומענה יעיל לפניות האורחים וטיפול בבעיותיהם".

 

התוכנה כוללת לומדה הניתנת להפעלה על ידי העובד, סרטונים המראים כיצד משרתים נכון, הצגת פעולות והתנהגויות הדורשות תיקון, ובסופו של דבר בוחן על החומר הנלמד.

 

בין היתר כוללת התוכנה הנחיות למראה מסודר ומוקפד של עובדי המלון-

שיער אסוף בקפידה, עגילים צמודים לאוזניים, איפור עדין ולא דומיננטי מדי, הקפדה על היגיינה כללית: מקלחת דאודורנט, בישום עדין, אין ללעוס מסטיק או להריח מסיגריות. התאמת צבע החזייה לצבע החולצה ועוד.

 

בכר מוסיף: "לומדת השירות היא הראשונה בסדרה ואנו מתכננים לומדות נוספות. הבאה בתור תהיה כנראה לומדה להדרכה בתחום נגישות השירות לאנשים עם מוגבלויות".

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=76843

אולי יעניין אתכם גם

  • אירופלוט יוני 2013 : תנועת נוסעים וקיבולתאירופלוט יוני 2013 : תנועת נוסעים וקיבולת
  • מגלים את האטרקציות בנצרת: מלונות, מסעדות, נופים ואתריםמגלים את האטרקציות בנצרת: מלונות, מסעדות, נופים ואתרים
  • סיגנל טורס ערכה סיור לימודי בנפאלסיגנל טורס ערכה סיור לימודי בנפאל
  • מפגש של עמותת נגישות ישראל במעמד אשת נשיא המדינהמפגש של עמותת נגישות ישראל במעמד אשת נשיא המדינה
  • נרשמה הצלחה לקמפיין " דווקא עכשיו חופשה בישראל"נרשמה הצלחה לקמפיין " דווקא עכשיו חופשה בישראל"
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version