IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » שיאים חדשים בנתב"ג

שיאים חדשים בנתב"ג

דפנה וייס 8 באוקטובר 2015 0:00

בחודש נובמבר נרשמה  עלייה  של 15%  בתנועת הנוסעים בנתב"ג עם 944,000 נוסעים בטיסות בינלאומיות. 2013 תרשם כשנת שיא של כל הזמנים בה יעברו בנתב"ג כ-13.4 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות  

שיאים חדשים בנתב"ג no_imge-2145

2013 תרשם כשנת שיא במספר הנוסעים בטיסות בינלאומיות בנתב"ג, כ-13.4 מיליון נוסעים . בחודש נובמבר 2013 נרשמה עלייה של 15% בתנועת הנוסעים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

 

תנועת המטוסים לחודש נובמבר תסתכם ב – 6,229  תנועות גידול של 7% בתנועת המטוסים. בחנוכה (חמישי 28.11 עד חמישי 5.12 ) צפויים לעבור  בנמל התעופה בן גוריון כ- 250,000 נוסעים בכ- 1,700 תנועות.

 

מנהל נתב"ג שמואל זכאי  ציין כי:" רשות שדות התעופה  נמצאת בעיצומה של מהפכה לשינוי עמוק  בתשתיות התעופה האזרחית בישראל .  נמל התעופה בן גוריון מצוי  בעיצומו של פרויקט  תשתיות מהמורכבים שידעה המדינה, פרויקט שדרוג מערך המסלולים  המבוצע במקביל לתפעולו של נתב"ג  ועלייה  מתמדת בתנועת הנוסעים . פרויקט  שדרוג מערך המסלולים  מצעיד את נתב"ג לסטנדרטים בינלאומיים מובילים של בטיחות שדות תעופה  ויאפשר את הגדלת הקיבולת האווירית של  נמל התעופה בן גוריון".  זכאי  הוסיף כי:  "נתב"ג  עובר לשימוש מוגבר בטכנולוגיות לשירות הנוסעים   ושיפור חווית הטיסה כבמתקדמים בנמלי התעופה בעולם".

 

במסגרת המעבר  לתהליכים מהירים ויעילים   העומדים  לרשות  הנוסעים היוצאים מנמל התעופה  הותקנו   לאחרונה:  עמדות מעבר עצמי "שערים חכמים" הנפתחים למעבר בביקורת הגבולות  תוך  קריאת ברקוד,   וכן  10 עמדות צ'ק אין  נוספות  לשירות עצמי  (סה"כ 20 ) העומדות  לרשות  הנוסעים ומאפשרות  בידוק  עצמי בשירות נוח, ידידותי, מהיר  החוסך  זמן יקר .

 

בכניסה לאולם ה"דיוטי-פרי"  העמידה רשות שדות התעופה עמדות  ניטור  ומידע לשירות הניתן בנמל התעופה בן גוריון  וכן מידע   על השירותים  הניתנים  באולם ובשלוחות ה"דיוטיפרי" .

 

לוח המידע  HOW DID WE DO TODAY  מאפשר קבלת  מידע כללי  על מיקום חדרי העישון  באולמות ה"דיוטי פרי",  מידע על התקנות לרכישה והעברת נוזלים לחו"ל, מידע על קבלת החזר מע"מ לתיירים ועוד .

 

משוב הנוסעים והקהל המבקר בטרמינל מסייע   בשמירה ובהקפדה על רמת שירות גבוהה באופן שוטף ובזמן אמיתי.

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=76620

אולי יעניין אתכם גם

  • "גינות הבלוק העירוני": תכנון המרחב הנופי הייחודי של העיר ת"א"גינות הבלוק העירוני": תכנון המרחב הנופי הייחודי של העיר ת"א
  • מינוי חדש באל עלמינוי חדש באל על
  • בריטיש איירווייס: 80 שנה לקו לונדון – הונג קונגבריטיש איירווייס: 80 שנה לקו לונדון – הונג קונג
  • אוקטובר 2023: ירידה חדה בכניסות וביציאות מישראלאוקטובר 2023: ירידה חדה בכניסות וביציאות מישראל
  • "מתחברים לסיפור": מפגשים באתרי מורשת על אירועי 7 באוקטובר"מתחברים לסיפור": מפגשים באתרי מורשת על אירועי 7 באוקטובר
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס