IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » סייען וירטואלי במטוסי אוסטריאן איירליינס

סייען וירטואלי במטוסי אוסטריאן איירליינס

עוזי בכר 28 ביוני 2017 0:00

myAustrian Messenger – שירות חדש, שמציעה חברת התעופה אוסטריאן איירליינס, מדובר בסעיין וירטואלי המספק תמיכה ללקוחות ומענה לשאלות באמצעות המסנג'ר של פייסבוק תוך שניות ובכל שעה ביממה

סייען וירטואלי במטוסי אוסטריאן איירליינס AUSTRIAN_1-7

בימים אלה מציעה אוסטריאן איירליינס את שירות myAustrian Messenger. מדובר בסייען וירטואלי וחינמי המספק תמיכה ללקוחות ומענה לשאלות באמצעות המסנג'ר של פייסבוק. התשובות ניתנות בתוך שניות ובכל שעה ביממה. לדוגמה, הסייען עונה על שאלות לגבי סטטוס הטיסה , המטען והשירות כמו למשל אפשרות שימוש בטרקלין בשדה התעופה. הוא גם מסייע לנוסעים לחפש טיסות של אוסטריאן ואם יתבקש לכך, יציע גם רעיונות לנסיעות. המערכת נשענת על תיבת צ'ט אוטומטית של שאלות ותשובות. "היתרון ללקוחות הוא שהם יכולים לקבל מענה לשאלתם בתוך שניות ובכל שעה ביממה," מסביר רולף קולר, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל, הכוללת את חברות התעופה לופטהנזה, סוויס ואוסטריאן ארליינס. עוד מוסיף קולר כי : "מי שמעדיף מענה אנושי יוכל להמשיך להיעזר בצוות שירות הלקוחות של אוסטריאן איירליינס."

פיתוח מתמשך והרחבת השירותים 

בשלב הראשון ניתן יהיה לתקשר עם myAustrian Messenger בשפה האנגלית בלבד. הודות להמשך עבודת הפיתוח ויכולת הלמידה העצמית של מנגנון הצ'אט, שירות myAustrian Messenger  יהיה זמין בעתיד הקרוב גם בגרמנית ובשפות אחרות. בנוסף מתכננת אוסטריאן להשיק שירותים נוספים, כגון תמיכה ברישום מקוון לטיסה לדוגמא תמיכה בשירות צ'ק אין באון ליין.

למידע נוסף על אודות שירות myAustrian Messenger, בקרו באתר האינטרנט

 

https://www.youtube.com/watch?v=YeL68gXc3mE

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=71377

אולי יעניין אתכם גם

  • שלג יורד באתר החרמון – חוויית חורף באביבשלג יורד באתר החרמון – חוויית חורף באביב
  • מעל 120 אלף ישראלים נפשו ביוני-יולי בטורקיהמעל 120 אלף ישראלים נפשו ביוני-יולי בטורקיה
  • ״דובאי – המקום בו הכל אפשרי״״דובאי – המקום בו הכל אפשרי״
  • וייזאייר זוכה בדרוג הבטיחות הגבוה ביותרוייזאייר זוכה בדרוג הבטיחות הגבוה ביותר
  • אייר קנדה מציגה תוצאות טובות לשנת 2018אייר קנדה מציגה תוצאות טובות לשנת 2018
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס