דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » מה חדש באמדאוס ?

מה חדש באמדאוס ?

עוזי בכר 27 בפברואר 2015 0:00

אמדאוס השיקה את העיצוב החדש של מערכת ה – ALP הכולל מערכת להזמנות חבילות דינאמיות באלפי ערים בעולם. בנוסף משיקה אמדאוס את מערכת הזמנות Retrieve PNR 

מה חדש באמדאוס ? 050220rad5F0C0@gadi_amadeus_0-1

כיצד אפשר למכור חבילות לאלפי יעדים בעולם?

חברת אמדאוס השיקה את מערכת ה – ALP הכוללת תוספת משמעותית להיצע המוצרים באמתחת הסוכנים – "חבילה דינמית" המאפשרת לכלל משתמשי אמדאוס להציע לציבור הלקוחות שלהם חבילות הכוללות טיסות ומלונות ברחבי העולם.

 

במהלך חודש מאי התקיימו 3 כנסים לסוכני הנסיעות במטרה להציג את מערכת ה-  ALP  החדשה על שלל החידושים שנעשו בה.במהלך הכנסים לסוכנים הוצג גם הדוקט החדש המאפשר לסוכן לבצע ולנהל מספר הזמנות מספקים שונים ומאפשר גם בניית הצעת מחיר ללקוח הסופי שהופך להזמנה רגילה ברגע שהלקוח מאשר את ההצעה .

 

גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל, מוסיף ואומר " אנו בטוחים שהגרסה החדשה של מערכת ה- ALP תגדיל את היצע המוצרים של הסוכנים, תגדיל את רווחיות המשרדים ותשדרג משמעותית את הסנכרון בין הספקים לסוכנים ".

גדי מור מוסיף ואומר שההצלחה הייתה מיידית וכבר בחודש מאי נמכרו מלונות בעולם בלמעלה מ- 100,000 יורו.

           

כמו כן, כמיטב המסורת מביאה חברת אמדאוס בשורה חדשה לעונת הקיץ – Retrieve PNR  . מערכת ה – ALP  מאפשרת לסוכנים להעלות את ההזמנה ולהתעדכן בזמן אמת בשינויים המגיעים ישירות מהספק.

 

בנוסף , תשלח המערכת באופן אוטומטי דוא"ל לסוכנים על כל שינוי ועדכון שיבוצע ע"י הספק בזמן אמת.

 

כבר מתוך האימייל הסוכן יוכל להיכנס להזמנה ב-ALP ולהתעדכן בסטטוס ההזמנה

כגון: אישור מלון, חלופה למלון המבוקש, זמני טיסות ששונו, שינוי בסוג חדר ועוד.

 

לדברי גדי מור, מנכ"ל אמדאוס ישראל, פונקציית ה – Retrieve PNR תחסוך לסוכן את הצורך להתקשר לספק ולהתעדכן במצב ההזמנות.

 

הספקים כמו גם הסוכנים יוכלו ליהנות מחוויית העדכון האוטומטי תוך חיסכון בזמן יקר.

גדי מור מסיים באומרו שבאמדאוס תמיד חושבים על טובת הלקוחות והוספת פונקציית ה – Retrieve PNR מייעלת את תהליך עבודת הסוכנים במערכת אל מול ספקי שרותי התיירות בישראל .

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77694

אולי יעניין אתכם גם

  • איזי ג'ט מבצעת צעדים לסייע ללקוחות החברהאיזי ג'ט מבצעת צעדים לסייע ללקוחות החברה
  • המלצות יש, מימוש איןהמלצות יש, מימוש אין
  • אל על ושופרסל בשיתוף פעולה הכולל צבירת נקודות על קניית מזון ופארםאל על ושופרסל בשיתוף פעולה הכולל צבירת נקודות על קניית מזון ופארם
  • מתנה מתוקה לטיסה נעימה ביונייטדמתנה מתוקה לטיסה נעימה ביונייטד
  • "חיפה" – מטוס הדרימליינר הרביעי של אל על נחת בישראל"חיפה" – מטוס הדרימליינר הרביעי של אל על נחת בישראל
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version