IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » לידיעת הטסים להודו: מהלך מבורך וראוי מחייב קבלת הכבודה במהירות

לידיעת הטסים להודו: מהלך מבורך וראוי מחייב קבלת הכבודה במהירות

מערכת האתר 24 בפברואר 2024 9:15

הלשכה ההודית לביטחון תעופה אזרחית הודיעה על הנחייה חדשה לשבע חברות התעופה ההודיות: קבלת מזוודה ראשונה תוך 10 דקות וכל השאר תוך מקסימום 30 דקות מרגע כיבוי המנועים

לידיעת הטסים להודו: מהלך מבורך וראוי מחייב קבלת הכבודה במהירות נוסעת באחד מנמלי התעופה של הודו. צילום freepik

הודעה משמחת לטסים בחברת תעופה הודית לביקור במדינה ? הלשכה ההודית לביטחון תעופה אזרחית (India's Bureau of Civil Aviation Security) הודיעה לשבע חברות תעופה הודיות (אייר אינדיה, אינדיגו, אקאסה, ספייסג'ט, ויסרה, אייר אינדיה אקספרס קונקט ואייר אינדיה אקספרס) על הדרישה החדשה המחייבת קבלת מזוודה ראשונה תוך 10 דקות מרגע כיבוי המנועים וכל השאר תוך מקסימום 30 דקות. חברות התעופה התבקשו לאשר ולהבטיח לציית לדרישה עד יום שני הקרוב.

הדרישות החדשות מגיעות לאחר שהלשכה ההודית לביטחון תעופה אזרחית (BCAS) ביצע פיילוט בשישה נמלי תעופה הודיים כדי לעקוב אחר זמן הגעת הכבודה. התוצאות לא היו משביעות רצון למרות שיפורים מסוימים, לדברי הרשות. כל שדה תעופה שבו פועלות שבע חברות התעופה אמור לעמוד בדרישות החדשות שנקבעו על ידי ה- BCAS, למרות שהפיילוט בוצע רק בשישה נמלי תעופה. ההנחיה תיכנס לתוקף ב-26 בפברואר 2024 עבור שבע חברות התעופה.

אייר אינדיה צרפה את מטוס האיירבוס A350-900 הראשון שלה. צילום איירבוס

חברות התעופה ההודיות התקשו לעמוד בתקני השירות ולשמור על עקביות באיכותם בשנים האחרונות. לעיתים קרובות יש תלונות של נוסעים בנוגע ליעילותן של חברות התעופה בטיפול בכבודה. בשנה שעברה, מספר חברות תעופה הודיות ספגו קנסות בגין אי ציות לתקנות השירות או הבטיחות. לא ברור אילו פעולות ינקטו חברות התעופה ההודיות כדי לפתור את מצב מסירת הכבודה הכאוטי והאיטי, או אם יהיו עונשים על אי עמידה בדרישות החדשות. עם זאת, ניכר כי חברות התעופה ההודיות משקיעות משמעותית יותר בחוויית הלקוח בשנים האחרונות, כאשר התחרות המקומית מתעצמת.

מחוץ להודו, חברות תעופה בינלאומיות רבות הפכו את מסירת הכבודה המהירה לעדיפות עליונה, ולחלקן יש אפילו תוכניות המעניקות אחריות לזמן אספקת הכבודה. לדוגמא, למספר חברות תעופה אמריקניות, יש הבטחה של 20 דקות מפתיחת הדלת ועד להגעת הכבודה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=153162

אולי יעניין אתכם גם

  • משרד החוץ בהודעה לנוסעים: " להימנע מכל ביקור בחבל קשמיר"משרד החוץ בהודעה לנוסעים: " להימנע מכל ביקור בחבל קשמיר"
  • שר התיירות פתח את יריד התיירות הבינלאומי בהודושר התיירות פתח את יריד התיירות הבינלאומי בהודו
  • שנה חדשה מחירים חדשים: ישראייר וארקיע מעדכנות את מדיניות הכבודהשנה חדשה מחירים חדשים: ישראייר וארקיע מעדכנות את מדיניות הכבודה
  • נתב"ג: הרשימה המעודכנת של חברות התעופה שלא חזרו לישראלנתב"ג: הרשימה המעודכנת של חברות התעופה שלא חזרו לישראל
  • "תעופה לישראל מהווה 'צינור חמצן' קריטי לענף התיירות ולכלכלת ישראל""תעופה לישראל מהווה 'צינור חמצן' קריטי לענף התיירות ולכלכלת ישראל"
תגיות:
הודו תעופה כבודה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס