IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » כנפוני קצה כנף מפוצלים למטוסי יונייטד איירליינס

כנפוני קצה כנף מפוצלים למטוסי יונייטד איירליינס

עוזי בכר 5 בינואר 2016 0:00

מטוס בואינג 737-800 של יונייטד איירליינס המריא בחודש שעבר מיוסטון ללוס אנג'לס כשהוא מצויד בטכנולוגיית הכנפונים המשולבת- כנפוני קצה כנף מפוצלים (Split Scimitar Winglets),שיחסכו 200 מיליון דולר בשנה

כנפוני קצה כנף מפוצלים למטוסי יונייטד איירליינס 230320rad0AD31@Scimitar__0-1

מטוס בואינג 737-800 של United Airlines שצויד לאחרונה בכנפונים החדשים מסוג Scimitar -Split Scimitar Winglets יצא לדרכו בחודש שעבר, לטיסה המסחרית הראשונה בעולם עם טכנולוגיית כנפוני קצה הכנף המתקדמת.

טיסה 1273 של United המריאה בחודש שעבר מנמל הבית של החברה ביוסטון בדרכה ללוס אנג'לס. החברה התקינה את הכנפונים החדשניים בבואינג 737-800 לאחר שבתחילת החודש התקבל אישור ה-FAA לטכנולוגיה זו, מבית

 APB -Aviation Partners Boeing.

 

"אנחנו גאים להיות חברת התעופה הראשונה בעולם שטסה עם טכנולוגיית כנפונים ייחודית זו, המקצצת את צריכת הדלק שלנו ובאותו זמן גם מצמצמת את פליטות הפחמן," אומר רון באור, סגן הנשיא לענייני צי המטוסים. "אנחנו מעריכים את המחויבות של APB לפיתוח טכנולוגיות חוסכות דלק ומצפים להשיג חיסכון רציני הודות לנצילות המשופרת של הדלק." 

 

עיצוב חדש זה של הכנפונים מקטין משמעותית את כוח ההתנגדות המופעל על המטוס לעומת התצורה הבסיסית של כנפונים משוכים מעלה (Blended Winglets) הקיימת במטוסיה של United כיום. באמצעות העיצוב החדש, המוגן בפטנט, התוכנית תשפר את הכנפונים המשוכים מעלה של מטוסי הבואינג 737 מהדור הבא  של United, וזאת הן על ידי החלפת כיפת האלומיניום של קצה הכנפון בכיפת קצה אווירודינמית מסוג Scimitar™ והן על ידי הוספה של סנפיר גחון חדש בעל קצה Scimitar. העיצוב החדש יביא לצמצום של עד 2% בצריכת הדלק  למטוס.

 

בשנה שעברה הייתה United זו שהשיקה את הכנפונים מסוג Scimitar כאשר התחייבה ל-APB לשפר את כל מטוסי ה-737-800 וה-737-900ER שברשותה.

 

בשלב זה הותקנה טכנולוגיית הכנפונים המשוכים מעלה המתקדמת ביותר מ-350 מטוסים של United. לאחר השלמת התקנתם של כנפונים אלה צפויה טכנולוגיית הכנפונים המשולבת במטוסי 737, 757 ו-767 לחסוך לחברת התעופה יותר מ-65 מיליון גלון (246 מיליון ליטר) של דלק כל שנה, המקבילים ליותר מ-645 אלף טון פחמן דו-חמצני ולעלויות דלק סילוני בהיקף 200 מיליון דולר לשנה. החיסכון שיתקבל מהשימוש בכנפונים המפוצלים מסוג Scimitar יתרום ליוזמת החיסכון בדלק של United, שמטרתו לקצץ מיליארד דולר מעלויות הדלק של החברה עד 2017.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75951

אולי יעניין אתכם גם

  • מכרז לחכירה ופיתוח מתחם חאן אל עומדאןמכרז לחכירה ופיתוח מתחם חאן אל עומדאן
  • תנועת התיירות מישראל לפיליפינים במגמת עליהתנועת התיירות מישראל לפיליפינים במגמת עליה
  • צ?כיה איירליינס מינתה את טל תעופה כנציגתה בישראלצ?כיה איירליינס מינתה את טל תעופה כנציגתה בישראל
  • התכנית הלאומית להוזלת מחירי הנופש בישראלהתכנית הלאומית להוזלת מחירי הנופש בישראל
  • רשת מלונות דן זכתה בפרס מצטייני המחשוב לשנת 2020רשת מלונות דן זכתה בפרס מצטייני המחשוב לשנת 2020
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס