דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » כנס איגוד התחבורה האווירית באמריקה הלטינית

כנס איגוד התחבורה האווירית באמריקה הלטינית

עוזי בכר 18 ביולי 2014 0:00

שוק התעופה באמריקה הלטינית מעסיק 4.6 מיליון עובדים וחברות התעופה צפויות להרוויח השנה כ-400 מיליון דולר. תנועת הנוסעים  עלתה ב- 10% ב-9 החודשים הראשונים של 2012 ומספר התאונות, אחת לכל 780 אלף טיסות

כנס איגוד התחבורה האווירית באמריקה הלטינית no_imge-2800

טוני טיילר, מנכ"ל יאט"א השתתף בכנס בכירי חברות התעופה  החברים באיגוד התחבורה האווירית של אמריקה הלטינית והקריביים,  ALTA – Latin American and Caribbean Air Transport Association.

 

טוני טיילר, מנכ"ל יאט"א: " אמריקה הלטינית הוא סיפור חדשותי טוב. שוק התעופה מספק עבודה ל- 4.6 מיליון תושבים ו- 107 מיליון דולר לתמ"ג (תוצר מקומי גולמי) באזור כולו. חברות התעופה באמריקה לטינית צפויים להרוויח השנה כ-400 מיליון דולר. כ-100 מיליון דולר יותר מ-2011".

 

"תנועת הנוסעים עלתה ב-10% בתשעת החודשים הראשונים של 2012, שיעור הגידול השני לאחר המזרח התיכון עם גידול של 16.6%. האזור מהווה הבטחה גדולה אך עומד בפני אתגרים", הוסיף טיילר.

 

הנתונים ל-2011 בנושא בטיחות אווירית מצביעים על תאונה לכל 2.7 מיליון טיסות. כמו כן, באמריקה הלטינית קרתה תאונה אחת לכל 780 אלף טיסות, שיפור של 32% בהשוואה ל-2010 והמגמה ל-2012 בשיפור מתמיד. טיילר: " אנחנו נעים בכיוון הנכון אבל חייבים לא להיכנס לשאננות גלובלית או אזורית".

 

תשתיות התעופה והנמלים לא עמדה בקצב הביקוש הגואה באמריקה הלטינית. טיילר קורא לזהירות נוכח הטרנד החדש המאפשר את פיתוח נמלי התעופה בידי חברות פרטיות שעלול להוות פספוס ומוסיף: "חברות התעופה הבינו שתשתיות הן לא בחינם. כספים שגויסו מתעופה צריכים להישאר בתחום התעופה כדי לתמוך בצמיחה  ובפיתוח הכלכלי".

 

טיילור עודד את מנהיגי האזור לנצל את היתרונות הקיימים  להתפתחויות בשלושה תחומים גלובליים: אבטחה, איכות הסביבה והפצה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78879

אולי יעניין אתכם גם

  • אל על מתייעלתאל על מתייעלת
  • מחרתיים: יריד "תיירות במדבר" בעין יהבמחרתיים: יריד "תיירות במדבר" בעין יהב
  • פסטיבל "סדום ואהבה": בפארק נחל אמציהו שבמועצה האזורית תמרפסטיבל "סדום ואהבה": בפארק נחל אמציהו שבמועצה האזורית תמר
  • הַפְּרוֹבוֹקָטוּר בברלין – מסע בזמן ל – 1920 עם טוויסטהַפְּרוֹבוֹקָטוּר בברלין – מסע בזמן ל – 1920 עם טוויסט
  • באן קי מון התארח במלון דן ת"א במהלך ביקורו בישראלבאן קי מון התארח במלון דן ת"א במהלך ביקורו בישראל
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version