IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » יאט"א: המהפך בהפצת כרטיסי טיסה

יאט"א: המהפך בהפצת כרטיסי טיסה

דפנה וייס 14 באוקטובר 2014 0:00

מחקר שהוזמן ע"י יאט"א ונכתב ע"י הנרי הרטוולד, מייסד-שותף ב- ATMOSPHERE RESEARCH מזהה מגמות בולטות שיובילו למהפך בתחום הפצת כרטיסי הטיסה

יאט"א: המהפך בהפצת כרטיסי טיסה 201120rad50B13@shutterstock_28309429_4-1

תחום הנסיעות הינו הקטגוריה הגדולה ביותר בתחום המסחר האלקטרוני, בהובלת תחום מכירת כרטיסי הטיסה."בארצות הברית, הערכה היא שאנשי עסקים ותיירים הוציאו על תעופה מקוונת כ- 85.7 מיליארד דולר ב- 2012".

 

רוכש הנסיעות הטיפוסי מבקר ב-22 אתרי קניות לפני הזמנת טיול, אולם נוסעים מסתמכים בדר"כ על אתרי צד ג' שבהם לא ניתן לקבל את כל המידע הדרוש כדי לקבל החלטה מושכלת בנוגע לרכישת הכרטיס.

 

לפי המחקר, נוסעים נוטים יותר להשתמש בטלפונים חכמים וטאבלטים מאשר האוכלוסייה הכללית, כאשר צפויה צמיחה משמעותית בשימוש במכשירים אלו השל היכולות ההולכות וגדלות של מכשירים אלו.נוסעים מגלים עניין רב בשימוש במכשירים ניידים לתכנון והזמנת טיסות.

 

עד 2017, צופה ATMOSPHERE כי 50% מההזמנות הישירות באינטרנט ייעשו באמצעות מכשירים ניידים ובנוסף יבוצעו רכישות רבות יותר של מוצרים נלווים לכרטיס שיעשו באמצעות טלפון נייד, אודות לנוחות ולניידות בשימוש במכשירים אלו.

 

עוד מוסיף המחקר כי "חברות התעופה נהפכו לקמעונאים/סוחרים אמיתיים של השמים, כסוחרים, חברות תעופה זקוקות למערכות שיכולים לסייע להם לא רק להפיץ טיסותיהם, אלא למסחר את סל המוצרים שחברת תעופה מציעה ולהפוך אותם לבעלי ערך בעלויות סבירות".

 

" מה שחברות תעופה לא רוצות הם ערוצי הפצה המציגים את כל חברות התעופה וסחורותיהן באופן שווה. חברות תעופה רוצות ומצפות מערוצי ההפצה להציע לנוסעים מידע מועיל שיסייע לנוסע בקבלת החלטות לרכישה מושכלת תוך צמצום מספר ההזמנות שהתבססו בעיקר או באופן בלעדי על שיקולי מחיר".

 

לקוחות, לעומת זאת מאמינים כי "שליטה הינה גורם משמעותי בהזמנת טיסות בדיוק כמו בקניית כוס קפה. נוסעים יכולים לקבל את העובדה שחברות התעופה אינן הראשונות שמציעות כלים להתאמה אישית ובקרות דומות אחרות ההופכים את קניות הטיסה קלות יותר, אבל הם מצפים מחברות תעופה להציע פונקציונאליות דומה כפי שקיים באתרי מכירה שונים".

 

המחקר מציין כי חברות תעופה רוצות גם פלטפורמות מסחר שיכולות לתמוך בטווח תעריפים נרחב ושקיפות מוצר, תמחור דינמי, שיווק עשיר של מוצרי טיסה נלווים ויכולת אמינה ומאובטחת לעבד את הנפח המסיבי של מפגש הקניות המקוונות. יתרה מכך, חברות תעופה להוטות לראות ספקים חדשים נכנסים למרחב הפצה ומסחר של מוצרי תעופה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=78424

אולי יעניין אתכם גם

  • קייקי מעין הגושרים: בילוי על המים לכל המשפחהקייקי מעין הגושרים: בילוי על המים לכל המשפחה
  • "עפיפוניאדה" כפר עזה: ממשיכים את המסורת, לזכר משפחת קוּץ"עפיפוניאדה" כפר עזה: ממשיכים את המסורת, לזכר משפחת קוּץ
  • בְּרֶמֶרְהאבן: אטרקציות תיירותיות מגוונות ב"עיר הנמל של בְּרֶמֶן"בְּרֶמֶרְהאבן: אטרקציות תיירותיות מגוונות ב"עיר הנמל של בְּרֶמֶן"
  • מייעלים בחברות התעופה את גביית ההכנסות הנלוותמייעלים בחברות התעופה את גביית ההכנסות הנלוות
  • IATA: "השנה מתחילה חזק למרות אי הוודאות הכלכלית והגיאופוליטית"IATA: "השנה מתחילה חזק למרות אי הוודאות הכלכלית והגיאופוליטית"
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס