דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » השימוש בפייסבוק בבחירת יעד החופשה

השימוש בפייסבוק בבחירת יעד החופשה

עוזי בכר 3 במרץ 2015 0:00

התאחדות סוכני הנסיעות הזמינה סקר לקוחות מעודכן שהתמקד בבחינת השימוש שעושים לקוחות בפייסבוק בבחירת יעד חופשה בארץ ובחו"ל.18% בלבד מתייעצים עם חברים בפייסבוק בבחירת יעד חופשה, גברים ונשים כאחד

השימוש בפייסבוק בבחירת יעד החופשה 100720radE8633@hitachdut_logo_0-1

כחלק מן השירות הנרחב לחבריה, עוסקת ההתאחדות באופן מתמשך בניטור הסביבה העסקית המתחדשת בתחום הנסיעות והתיירות ובחקר ההתפתחויות בנושאים אלה, כמו השימוש בטכנולוגיות חדישות, אשר משיקות לתחומי העיסוק של יועצי התיירות.

 

במסגרת חקר זה הזמינה ההתאחדות סקר לקוחות מעודכן שהתמקד הפעם בבחינת השימוש שעושים לקוחות ברשת החברתית פייסבוק לקראת בחירת יעד חופשה בארץ ובחו"ל.

 

הסקר המקוון נערך ע"י חברת Zeta Tools והשתתפו בו 504 משיבים, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת ( +18), טעות הדגימה המרבית היא 3.7%.

 

עיקר הממצאים העולים מן התשובות לסקר:

רק 18% מכלל האוכלוסייה מדווחים כי הם מתייעצים עם חברים בפייסבוק בבחירת יעד חופשה בארץ ובחו"ל. מתוכם מי שהיו בשנה האחרונה בחופשה בארץ, מתייעצים מעט יותר בהשוואה לאחרים.

 

אין הבדל משמעותי בשיעור ההתייעצות בין גברים לנשים בנושא זה.הורים לילדים מתחת לגיל 18 מרבים יותר להתייעץ עם חברים בפייסבוק בבחירת יעד חופשה. ככל שרמת ההשכלה גבוהה יותר, שיעור ההתייעצות עם חברים בפייסבוק יורד. אנשים בעלי הכנסה ממוצעת מתייעצים יותר מבעלי הכנסה גבוהה מהממוצע.

 

מכך, הפרופיל הממוצע של המתייעץ עם חברים בפייסבוק בבחירת יעד חופשה, בארץ ובחו"ל:

נשים וגברים, הורים לילידים מתחת לגיל 18, בעלי הכנסה ממוצעת, השכלה תיכונית מלאה+לימודי מקצוע, אשר היו בשנה האחרונה בחופשה בארץ.

 

ומה מסייע הסקר זה לגבי התנהלות יועצי תיירות בפייסבוק?

התנהלות בפרופיל אישי אשר במסגרתה ברור לחבריכם בפייסבוק כי אתם יועצי תיירות. כדי שחבריכם יראו אתכם בפייסבוק, הקפידו להיות איתם באינטראקציה מתמדת: לייק/ תגובה עניינית יגבירו את הנראות שלכם בניוזפיד של חבריכם.

 

מומלץ לא להשתמש בפרופיל שלכם כ"לוח מודעות" אלא להציג בו תוכן המעניין אתכם באופן אישי, אשר מייצג את האדם שאתם- ובכלל זה עיסוקכם. בהתנהלות כזאת, תהיו חשופים גם לקהל היעד המתייעץ עם חברים.

 

כאשר אתם מציגים את האדם שהינכם- אשר יש לו גם מקצועיות וידע, והחברים מזהים ומכירים אתכם, גדל גם הסיכוי שיפנו אליכם לא רק להתייעצות, כי אם גם לרכישה.

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77678

אולי יעניין אתכם גם

  • מסע תיירות אופטימי בצפון המתאוששמסע תיירות אופטימי בצפון המתאושש
  • וויזאייר מבטלת את טיסותיה לישראל ל-48 השעות הקרובותוויזאייר מבטלת את טיסותיה לישראל ל-48 השעות הקרובות
  • תיירות חברתית-קולינרית: שבועות 2024 באירוח ביתי ירושלמיתיירות חברתית-קולינרית: שבועות 2024 באירוח ביתי ירושלמי
  • מזרח תיכון חדש: הביאנלה הים תיכונית הרביעית, חוגגת עשור להיווסדהמזרח תיכון חדש: הביאנלה הים תיכונית הרביעית, חוגגת עשור להיווסדה
  • מתחם תיירות בשוק נתניה המתחדש ב"חצר השוק" אורבנית ותוססתמתחם תיירות בשוק נתניה המתחדש ב"חצר השוק" אורבנית ותוססת
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version