IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » דור איזי ג?ט – קמפיין ב-5 מיליון פאונד

דור איזי ג?ט – קמפיין ב-5 מיליון פאונד

עוזי בכר 11 ביולי 2015 0:00

חברת הלו קוסט איזי ג'ט הציגה אתמול, ה-15 בספטמבר 2013, קמפיין פרסומי ב-10 מדינות באירופה בעלות 5 מיליון פאונד, שבמרכזו "דור איזי ג'ט"-  דור שהגשים את החלום לחוות יעדים חדשים במחירים סבירים

דור איזי ג?ט – קמפיין ב-5 מיליון פאונד no_imge-2307

חברת הלאו קוסט הבריטית איזי ג'ט  החלה אתמול, 15 בספטמבר 2013, קמפיין פרסומי ב-10 מדינות באירופה בעלות של 5 מיליון פאונד.

 

הקמפיין מציג את דור נוסעי איזי ג'ט, שנוצר בעקבות התעריפים הזולים ורשת היעדים הענפה: ממשפחות שיצאו לחופשות, חברים שבקרו חברים ומשפחה לאנשי עסקים שמספרם הולך וגדל. דור איזי ג'ט הוא דור של נוסעים, לדברי החברה, שמטיילים בדרך ייחודית שתעשיית התעופה לא ראתה עדיין.

 

פיטר דאפי, מנהל שיווק איזי ג'ט:" במשך 18 השנים האחרונות , איזי ג'ט  אפשרה לכולם לממש את החלום בצורה שלא הייתה אפשרית בעבר. כיום 60 מיליון אירופאים יכולים בכל שנה לחגוג עם איזי ג'ט".

 

אנדרו פיק, מנכ"ל  VCCP לונדון,חברת הפרסום האחרית על הקמפיין:" הקמפיין מציג את המוטו שעמד לנגד עיניהם של מייסדי איזי ג'ט, לאפשר הזדמנות לחוות יעדים חדשים במחיר סביר שהוליד את דור נוסעי איזי ג'ט".

https://www.youtube.com/watch?v=PbrXv9bcv0Q

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77097

אולי יעניין אתכם גם

  • אל על: כרגע אין מידע על עיכוב באספקת מנועי 787אל על: כרגע אין מידע על עיכוב באספקת מנועי 787
  • "מלוא ההערכה לחברות התעופה על ההירתמות והמסירות בשעת חירום""מלוא ההערכה לחברות התעופה על ההירתמות והמסירות בשעת חירום"
  • אל על נערכת להטסת אלפי תיירים לקראת ראש השנהאל על נערכת להטסת אלפי תיירים לקראת ראש השנה
  • ביקור במלונות קבוצת אורכידאה: בית בגליל וסטאי כנרתביקור במלונות קבוצת אורכידאה: בית בגליל וסטאי כנרת
  • תוצאות סקר התאחדות יועצי התיירות בישראלתוצאות סקר התאחדות יועצי התיירות בישראל
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס