דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » גוליבר: " גידול של כ-400% בהזמנות דרך הסלולאר"

גוליבר: " גידול של כ-400% בהזמנות דרך הסלולאר"

דפנה וייס 11 במאי 2015 0:00

חברת גוליבר מדווחת, שמאז שהאתר הסלולארי שלה עלה לאוויר, בחודש אפריל. מספר הכניסות גדל ב-177% ומספר ההזמנות זינק ב-380% בהשוואה ל-2012. 25% מההזמנות היו לחו"ל ו-75% לתיירות פנים

גוליבר: " גידול של כ-400% בהזמנות דרך הסלולאר" no_imge-2415

חברת גוליבר מדווחת על עלייה ניכרת של גולשים שמזמינים חופשות באמצעות מכשירי הסלולר. מאז עלה האתר הסלולארי שלה לאוויר עולה כי מספר הכניסות לאתר דרך הסלולר עלה ב-177%, מספר ההזמנות זינק ב-380% בהשוואה לשנה שעברה. מדובר בעשרות אלפי כניסות ומאות הזמנות.

 

האתר המותאם של גוליבר עלה השנה בחודש אפריל. מדובר באתר חופשות סלולרי- היחידי בישראל המאפשר הזמנות און ליין.  דרך האתר ניתן להזמין חבילות נופש, טיסות, מלונות בארץ ובחו"ל דרך הנייד בקלות ובמהירות. בנוסף, האתר הסלולרי כולל גם אזור אישי  שבו ניתן להוריד את מסמכי הנסיעה (כרטיס הטיסה, שובר המלון וכו') ישירות מהנייד. כיום קיימות מספר אפליקציות ואתרים מותאמים בישראל, אולם ללא יכולת לבצע הזמנה מלאה.

 

עוד עולה מהנתונים כי 25% מההזמנות דרך האתר הן הזמנות לחו"ל בעוד 75% מההזמנות הן הזמנות לתיירות פנים.

תהליך הזמנת חופשה באתר הסלולרי של גוליבר מתבצע באופן פשוט ונוח וכולל פיצ'רים מתקדמים כגון:  חיפוש און ליין במערכת הזמנות בכל העולם, אפשרויות סינון ומיון תוצאות מתקדמות, הצגת חוות דעת על מלונות בארץ ובחו"ל, הצגת מלון על פי מיקום ביעד וכן אפליקציית ה- GLVMETER  המתקדמת למציאת המלון האופטימאלי אשר פותחה גם עבור האתר הסלולרי.

 

עמית ג'וריני, מנכ"ל גוליבר: "אנחנו שמחים לראות את הלקוחות נכנסים ורוכשים יותר דרך הטלפון הסלולרי. מדובר באתר קל ונוח לתפעול המאפשר כרטוס דרך הנייד. אם לפני 10 שנים כדי לקנות כרטיס טיסה היו חייבים לעבור דרך סוכן או מוקד טלפוני, היום סוכן התיירות נמצא אצל כל אחד בכיס. עולם התיירות משתנה כל הזמן והצרכנים מחפשים לא רק את המחיר הזול אלא גם את דרך ההזמנה הנוחה והידידותית. אתר מותאם שמאפשר לבצע את כל תהליך הרכישה כולל צפייה במסמכי הנסיעה, זו בשורה אמיתית, הלקוחות מצביעים בידיים ואני שמח שחברת גוליבר ממשיכה להוביל בתחום התיירות בדיגיטל."

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=77378

אולי יעניין אתכם גם

  • "התנועה האווירית בנובמבר 23 הגיעה ל-99.1% מרמות נובמבר 19""התנועה האווירית בנובמבר 23 הגיעה ל-99.1% מרמות נובמבר 19"
  • בתי המלון נרתמים למען תושבי עוטף עזהבתי המלון נרתמים למען תושבי עוטף עזה
  • רצים עם עגורים: נהנים באגמון החולה מחיבור בין טבע, תיירות וספורטרצים עם עגורים: נהנים באגמון החולה מחיבור בין טבע, תיירות וספורט
  • פלייאיסט ערכה כנס לימודי לסוכני נסיעות במגזר הערביפלייאיסט ערכה כנס לימודי לסוכני נסיעות במגזר הערבי
  • התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות הגישה עתירה לבג"צהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות הגישה עתירה לבג"צ
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version