IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » בריטיש מציגה: בקרו ביעד החופשה הבא מבלי לקום מהספה

בריטיש מציגה: בקרו ביעד החופשה הבא מבלי לקום מהספה

עוזי בכר 9 ביולי 2016 0:00

בריטיש איירווייס החליטה ללכת צעד אחד קדימה ולאפשר ללקוחותיה לחוות את היעדים שהם שוקלים להגיע אליהם באופן שהכי קרוב למציאות, באמצעות משקפי Oculus Rift. לא מאמינים? שאלו את ניקול שרזינגר, סולנית להקת פוסיקט דולס  

בריטיש מציגה: בקרו ביעד החופשה הבא מבלי לקום מהספה 031220radE8BD4@BA111_0-1

למה שלא תשוטטו ביעד התיירות החביב עליכם עוד לפני שאתם עולים על טיסה? חברת התעופה הבריטית פיתחה, באמצעות טכנולוגיית המציאות המדומה של משקפי 'Oculus Rift', שלוש הדמיות של חוויות תיירות אמריקאיות אייקוניות – רכיבה על סוס בטקסס, גלישה בגלגיליות לאורך החוף בקליפורניה והחלקה על הקרח בניו יורק.

 

הרכבת המשקפיים מעניקה חוויה רב ממדית, המאפשרת למשתמש לנוע במרחב המדומה ולחוות את המקום באופן מציאותי לחלוטין. על מנת ליצור את תחושת ה"מציאות המדומה", השתמשה החברה בצילומי וידאו ברזולוציה גבוהה שמקורן בשש מצלמות ייעודיות שהוצבו ביעדים הרלוונטיים בארה"ב. ששת הסרטים שולבו יחד באמצעות טכנולוגיה מיוחדת ויצרו מיצג של 360 מעלות. המיזם הוא חלק מפרויקט רחב היקף שלקחה על עצמה חברת בריטיש איירווייס, שמטרתו לאתר ולפתח טכנולוגיות חדשות שיתמכו בדור הבא של הנוסעים והתיירים.

מהחברה נמסר: "זו היא רק ההתחלה של פרויקט שאפתני שאנחנו מאמינים שיהפוך בהמשך לפריצת דרך משמעותית בעתיד התיירות. דמיינו שהייתם יכולים לשוטט בבית מלון בחו"ל כשאתם יושבים מול המחשב בבית, ושוקלים אם להזמין בו חדר או לא. הנוסעים של היום עורכים מחקרים מעמיקים לפני שהם מחליטים על אופי הטיול שלהם, ונעזרים בכלים כמו TripAdvisor, Street View וכדומה. אנחנו רוצים לקחת את התהליך הזה צעד אחד קדימה, ולאפשר ללקוחותינו לחוות את היעדים שהם שוקלים להגיע אליהם באופן שהכי קרוב למציאות."

מי שכבר התנסתה בחוויית המציאות המדומה היא ניקול שרזינגר, סולנית להקת ה"פוסיקט דולס", שמסרה: "חוויית המציאות המדומה החזירה אותי בן רגע למקומות שאני הכי אוהבת בעולם. כאחת שנוסעת המון, הטכנולוגיה הזאת יכולה להקל משמעותית על ההכנות והתחקיר שאני עושה לפני כל טיסה. עם התפתחות הפרויקט, אני מאמינה שתיירים רבים בעולם יעשו בו שימוש וישוטטו ביעדי תיירות אופציונאליים מהבית".

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=74670

אולי יעניין אתכם גם

  • בריטיש איירווייס: תפריט חדש במחלקת תייריםבריטיש איירווייס: תפריט חדש במחלקת תיירים
  • פתחו יומנים: שיבושים צפויים בנמלי התעופה של אירופהפתחו יומנים: שיבושים צפויים בנמלי התעופה של אירופה
  • "שווה להצטרף": קמפיין חדש של רשת מלונות ישרוטל"שווה להצטרף": קמפיין חדש של רשת מלונות ישרוטל
  • קבוצת IAG מממשת את אופציית רכישת 10 מטוסי איירבוס A320neoקבוצת IAG מממשת את אופציית רכישת 10 מטוסי איירבוס A320neo
  • סרטון בטיחות טיסה בגן עדןסרטון בטיחות טיסה בגן עדן
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס