החברה מדווחת על ניסיונות התחזות למוקד השירות ומבהירה: השירות ניתן אך ורק דרך מספר הוואטסאפ הרשמי. טיסות החילוץ ממריאות בתפוסה מלאה, והגעה לנמל התעופה ללא כרטיס עלולה להוביל לאכזבה

בעקבות ריבוי פניות ושמועות ברשת, חברת אייר חיפה פרסמה הבוקר (חמישי) הודעה רשמית בה היא מזהירה את ציבור הנוסעים מפני ניסיונות פישינג והתחזות למוקד השירות של החברה.
לדברי החברה, גורמים זדוניים הפיצו בימים האחרונים הודעות מזויפות בשם אייר חיפה, בניסיון להוציא מידע אישי מנוסעים ולמכור הבטחות שווא למקומות בטיסות חילוץ. החברה מדגישה כי הדרך היחידה לתקשר עם שירות הלקוחות היא דרך מספר הוואטסאפ הרשמי – 074-7755511, ואינה מפעילה מוקדים נוספים.
בנוסף, אייר חיפה מבהירה כי כל טיסות החילוץ היומיות – 9 במספר – ממריאות בתפוסה מלאה. לעיתים נדירות מתפנים מושבים בודדים סמוך להמראה, אך אין כל ודאות שנוסעים ללא כרטיס מאושר יוכלו לעלות לטיסה. החברה מבקשת להימנע מהגעה לנמל התעופה בלרנקה ללא אישור, שכן הדבר עלול להוביל ל"המתנה ממושכת וללא תוצאה".
בחברה מוסיפים כי הם "מפעילים את מלוא כושר ההטסה והמשאבים העומדים לרשותם" על מנת להחזיר כמה שיותר ישראלים ארצה, ככל שמתאפשר.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=175861