IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » אל על:" מהפכה בתחום קניות הדיוטי פרי באינטרנט"

אל על:" מהפכה בתחום קניות הדיוטי פרי באינטרנט"

דפנה וייס 12 ביוני 2016 0:00

אל על חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אתר הקניות המקוון shopnfly המאפשר לנוסעים לבצע השוואת מחירים ולרכוש מגוון רחב של מוצרים הזמינים בכל שלב של נסיעתם  

אל על:" מהפכה בתחום קניות הדיוטי פרי באינטרנט" 080720rad3D27E@737-1

אל על מרחיבה את פעילותה בתחום הקניות במטוסים: חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם אתר הקניות המקוון shopnfly .

 
באל על מציינים כי שיתוף הפעולה החדש יחולל מהפכה בתחום קניות הדיוטי פרי באינטרנט טרום הטיסה ויעניק חוויה חדשה לנוסעים

 

shopnfly הוא אתר קניות מקוון  המאפשר לנוסעים לחפש, לבצע השוואת מחירים ולרכוש מגוון רחב של מוצרים הזמינים בכל שלב של נסיעתם. הנוסעים יוכלו לאסוף את המוצרים שהזמינו בחנויות הפטורות ממכס בנמלי התעופה, במטוס או אף בבית המלון בו ישהו.

 
בהמשך למחויבותה של אל על לשיפור מתמיד של חווית הלקוח בטיסה והיותה  חברת תעופה מובילה בשירות לקוחות וחדשנות טכנולוגית , – שיתוף הפעולה  יאפשר ללקוחות אל על חוויית קניה מהפכנית.

באמצעות אתר shopnfly , נוסעי אל על יוכלו להשוות מחירים של מוצרי דיוטי פרי טרום הטיסה,לבצע את ההזמנה ולקבל את המוצר ישירות בטיסה. 

 

אתר  shopnfly יקשר את לקוחות אל על לעולם קניות הדיוטי פרי  המקוון המשתרע על פני 80 שדות תעופה ואינספור חנויות דיוטי פרי ברחבי העולם.  פלטפורמה מקוונת זו שנוצרה ע"י shopnfly, מאפשרת ללקוחות גישה לרשת עולמית של חנויות המציעות מיליוני מוצרים.

 

"חברנו לחברת אל על בכדי לאפשר למיליוני לקוחות אל על ליהנות מחוויית הקנייה הטובה בעולם", אמר גיא געש, מנכ"ל ומייסד השותף בshopnfly. "מטרתנו היא לספק קניה "בלחיצה אחת" לכל לקוחות אל על."

"אנו שמחים לעבוד עם shopnfly כדי לסייע ללקוחותינו לשפר את חוויית הנסיעה וחוויית קנייה. אל על מחויבת כל העת  לחדשנות ולשיפור חוויית הלקוח ואנו מאמינים כי shopnfly היא הדבר הגדול הבא בתחום זה ", אמרה יהודית גריסרו, סמנכ"ל לקוחות ושירות של אל על.

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=74840

אולי יעניין אתכם גם

  • הסתיימו העבודות על מסלול 08-26 והוא נפתח לפעילותהסתיימו העבודות על מסלול 08-26 והוא נפתח לפעילות
  • המדינות והערים המובילות בעולם בתיירות ועידות וכנסיםהמדינות והערים המובילות בעולם בתיירות ועידות וכנסים
  • מקדמים את יאס איילנד אבו-דאבי, כיעד תיירותי מועדף בציבור הישראלימקדמים את יאס איילנד אבו-דאבי, כיעד תיירותי מועדף בציבור הישראלי
  • הרצת מערכת לבידוק בטחוני אוטומטי בנתב"גהרצת מערכת לבידוק בטחוני אוטומטי בנתב"ג
  • נובמבר בבתי המלון : כ-970 אלף לינות תייריםנובמבר בבתי המלון : כ-970 אלף לינות תיירים
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס