דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » אל על מאשרת: ההסכם עם התאחדות הסוכנים – מ-1 ביוני

אל על מאשרת: ההסכם עם התאחדות הסוכנים – מ-1 ביוני

עוזי בכר 28 במאי 2019 12:13

הצעתה לסוכנים: תגמול בשיעור קבוע שלא יעלה על 3% בהתאם לקריטריונים

אל על מאשרת: ההסכם עם התאחדות הסוכנים – מ-1 ביוני מטוס אל על. צילום יח"צ

חברת אל על הודיעה היום (28.5) לבורסה, על כניסתו לתוקף של הסכם בינה לבין התאחדות משדרי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל ביחס למודל התקשרות מעודכן.

תחילת ההליך היה בעקבות פניית התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות, בעקבותיו עידכנה אל על כי חזרה בה מהודעתה על מעבר למודל התקשרות מעודכן עם הסוכנים החל ב-1 ביוני 2019, במסגרתו לא תשולם עמלת בסיס.

לאחר שחברת אל על עדכנה ב-28 במאי 2018 את סוכני הנסיעות וסיטונאי התיירות שעובדים עמה בארץ ובחו”ל, ובהמשך לדו”ח החברה ממרץ השנה, בו עדכנה כי מה-1 ביוני לא תשלם עמלת בסיס – שונתה החלטתה וב-11 באפריל 2019 נחתם הסכם עם ההתאחדות, לפיו תעדכן החברה את ההודעה ותציע לסוכנים בארץ. מדובר בתגמול בשיעור קבוע שלא יעלה על 3% ביחס לחלק מכרטיסי הטיסה שיימכרו על ידם, בהתאם לקריטריונים שהוגדרו (סוגי הכרטיסים השונים, מחלקות מחיר, נקודת המוצא, אזורי טיסה ועוד).

יו"ר התאחדות משרדי הנסיעות, קובי קרני. צילום יח"צ

בדיווח המקורי החברה מציעה לסוכנים גם תמריצים (עמלה משתנה) בהתאם לעמידה ביעדי המכירות. התאחדות משרדי הנסיעות מצדה, התחייבה במסגרת ההסכם שלא ליזום, לנהל או להיות צד לכל הליך משפטי נגד החברה בקשר עם ההודעה ועם מודל התגמול המעודכן.

ההסכם שנחתם מצד אל על בידי המנכ”ל גונן אוסישקין וסמנכ”לית הכספים דגנית פלטי, הוא בתוקף עד ליום 30 למאי 2024, כאשר כניסתו לתוקף היתה מותנית בקבלת הסכמה חתומה של החברים בהתאחדות בתוך 60 יום מחתימת ההסכם.

החברה מעריכה כי לתכנית התגמול המעודכנת הזו תהא השפעה חיובית על תוצאותיה הכספיות, אם כי לא במונחים מהותיים בהשוואה למחזור המכירות שלה.

יצויין כי התגמול נמוך מהעמלה שעמדה על כ-5%, אולם החלופה מצד הסוכנים היתה להגיש תביעה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=96158

אולי יעניין אתכם גם

  • חני סובול לקראת האסיפה: צפויה לנו שנה מאתגרתחני סובול לקראת האסיפה: צפויה לנו שנה מאתגרת
  • אל על: 60 אלף כרטיסים נמכרו במסגרת מדיניות מחירי התקרהאל על: 60 אלף כרטיסים נמכרו במסגרת מדיניות מחירי התקרה
  • אל על מאריכה את מחירי התקרה עד לאחר חג השבועותאל על מאריכה את מחירי התקרה עד לאחר חג השבועות
  • מרחיבה את מחירי התקרה: טיסות ללרנקה ואתונה במחירים מיוחדיםמרחיבה את מחירי התקרה: טיסות ללרנקה ואתונה במחירים מיוחדים
  • יובל רפאל המריאה לאירוויזיון בשווייץ בטיסה מיוחדת של אל עליובל רפאל המריאה לאירוויזיון בשווייץ בטיסה מיוחדת של אל על
תגיות:
אל על עמלות סוכני הנסיעות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version