דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » אייר קנדה מאמצת תוכנית לשירות לקוחות בעלי מוגבלויות נסתרות

אייר קנדה מאמצת תוכנית לשירות לקוחות בעלי מוגבלויות נסתרות

מערכת האתר 4 בפברואר 2024 6:23

חברת התעופה הראשונה לאמץ את תוכנית Hidden Disabilities Sunflower והקימה ועדה המורכבת מלקוחות עם מוגבלות, שתסייע בפיתוח שיפורים נוספים

אייר קנדה מאמצת תוכנית לשירות לקוחות בעלי מוגבלויות נסתרות לקוחה בעלת מוגבלות נסתרת עונדת את סרט החמניות בדלפק אייר קנדה. צילום החברה

אייר קנדה (Air Canada) הודיעה שהיא הפכה לחברת התעופה הראשונה בצפון אמריקה שאימצה את 'תוכנית החמניות למוגבלויות נסתרות' (Hidden Disabilities Sunflower) כדי לשרת טוב יותר לקוחות בעלי מוגבלויות נסתרות הטסים בחברת אייר קנדה.

החברה אישרה גם מינויים ראשונים לוועדה מייעצת לנגישות לקוחות, שתדריך את החברה בזמן שהיא מאיצה את תוכנית הנגישות התלת שנתית שלה. בחירת הנוסעים לענוד את סרט החמניות, יציין עבור צוות החברה שהם עשויים להזדקק לסיוע נוסף. הסרט זמין בדלפקי הצ'ק-אין בנמלי התעופה בקנדה ובכל הטיסות המופעלות על ידי אייר קנדה, אייר קנדה רוז' ואייר קנדה אקספרס.

"אייר קנדה היא חברת התעופה הראשונה בצפון אמריקה שאימצה את תוכנית החמניות, שתאפשר לנו לסייע ולשרת טוב יותר את הלקוחות עם מוגבלויות שאינן נראות לעין כמו אוטיזם. הלקוחות שלנו מגישים 1.3 מיליון בקשות נגישות מדי שנה ויוזמה זו ממחישה עוד יותר את הצורך. המחויבות שלנו לשיפור הנגישות, תחוזק באמצעות יצירת ועדה מייעצת לנגישות לקוחות המורכבת מלקוחות עם מוגבלויות. הוועדה תתרום להגברת המודעות ותעזור לנו לזהות חסמים ולפתח פתרונות", אמר טום סטיבנס (Tom Stevens), סגן נשיא, חווית לקוח ואסטרטגיית תפעול, באייר קנדה.

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=152091

אולי יעניין אתכם גם

  • אייר קנדה מודיעה על חידוש הטיסות לישראלאייר קנדה מודיעה על חידוש הטיסות לישראל
  • אייר קנדה: "השעיית הטיסות לישראל בעתיד הנראה לעין"אייר קנדה: "השעיית הטיסות לישראל בעתיד הנראה לעין"
  • שינוי מגמה: אייר קנדה מודיעה על דחיית חידוש הטיסות לישראלשינוי מגמה: אייר קנדה מודיעה על דחיית חידוש הטיסות לישראל
  • אייר קנדה תצרף לצי שמונה מטוסי בואינג 737-8אייר קנדה תצרף לצי שמונה מטוסי בואינג 737-8
  • המנוע עלה באש: דרמה במטוס אייר קנדה שהמריא מטורונטו לפריזהמנוע עלה באש: דרמה במטוס אייר קנדה שהמריא מטורונטו לפריז
תגיות:
אייר קנדה מוגבלויות נסתרות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version