IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » Wizz Air – מערך שירות לקוחות חדש בהשקעה של 14 מיליארד אירו

Wizz Air – מערך שירות לקוחות חדש בהשקעה של 14 מיליארד אירו

דפנה וייס 3 באפריל 2025 9:41

חברת התעופה Wizz Air משיקה את תוכנית "Customer First Compass" – מסגרת חדשה למערך שירות הלקוחות המתמקדת ב-4 עקרונות מרכזיים – מוצר, מחיר, שירות ותקשורת. בקיץ הקרוב, יושק MyJourney באפליקציה, שיספק עדכונים בזמן אמת

Wizz Air – מערך שירות לקוחות חדש בהשקעה של 14 מיליארד אירו Wizz Air: מערך שירות הלקוחות. יח"צ

חברת Wizz Air, חברת התעופה הבינלאומית הפעילה ביותר בישראל בשנים האחרונות, משיקה את מסגרת שירות הלקוחות החדשה, ה-Customer First Compass בהשקעה של 14 מיליארד יורו בשלוש השנים הקרובות, במטרה לשפר כל נקודת מגע עם הלקוחות.

התוכנית החדשה מבוססת על 4 עקרונות מרכזיים – מוצר, מחיר, שירות ותקשורת – עקרונות המתווים את כיוונה העתידי של Wizz Air ואת מחויבותה ללקוחותיה. התוכנית כוללת השקעה בטכנולוגיות חדשניות, אמינות ושדרוג התמיכה בלקוחות.

מוצר

Wizz Air מחויבת לעליית שלב בתחום הנסיעות והטיולים, עם הזמנה של למעלה מ-300 מטוסים חדשים הכוללים את עיצוב הפנים החדשני של ה-Airbus Airspace. החברה מפעילה את אחד מציי המטוסים הצעיר, הבטוח והחסכוני בדלק ביותר בתעשייה.

כמו כן,  Wizz Airמרחיבה את פעילותה באירופה, אפריקה, מרכז ומזרח אסיה והמזרח התיכון, ומאפשרת לנוסעים לטוס ליעדים בינלאומיים חדשים במחירים משתלמים באמצעות מטוסיAirbus A321 XLR . החברה גם מאמצת גישה100%  דיגיטלית כדי להבטיח חוויית נסיעה פשוטה וחלקה מההזמנה ועד העלייה למטוס.

מחיר

מחירים אטרקטיביים הם חלק מה-DNA של Wizz Air, שנוקטת בצעדים להבטחת שקיפות בתמחור ומניעת עמלות נסתרות. החברה ממשיכה להציע מחירים אטרקטיביים ומעניקה חיסכון נוסף דרך מועדון ההנחות WIZZ Discount Club ומסלולי חברות חכמים, כך שהנוסעים יוכלו תמיד לטוס בפחות.

שירות

נכון להיום, ל-Wizz Air שיעור השלמת טיסות מהמובילים בתעשייה העומד על 99.5%. עם זאת, החברה מציבה את נושא הדיוק בזמנים בראש סדר העדיפויות שלה וממשיכה לייצר עמידות בפעילותה כדי למזער ביטולים, להפחית עיכובים ולספק פתרונות מהירים במקרה של שיבושים. לצורך כך, משתמשת Wizz במרכז בקרת הפעילות שלה גם בכלי AI מתקדמים. בנוסף, לטובת לקוחותיה, מציעה החברה את  אמיליה הסייעת הווירטואלית, שתעדכן את הנוסעים על כל שינוי ותספק תמיכה וסיוע.

תקשורת

Wizz Air מקלה על הנוסעים בגישה למידע וביצירת קשר עם החברה – כולל עדכון משמעותי של מרכז שירות הלקוחות שלה, עם מגוון אפשרויות לביצוע עצמי, וכן תעריף שיחות בעלות מקומית בלבד וזמן המתנה קצר יותר, זאת כחלק מהמחויביות והמאמצים למען הנוסעים. בנוסף, בקיץ הקרוב, תושק באפליקציה של החברה הפי'צר MyJourney, שיספק לנוסעים עדכונים בזמן אמת. באמצעות עדכונים מיידיים באפליקציה, באימייל או ב-SMS, הלקוחות יישארו מעודכנים ובטוחים לגבי מצב נסיעתם.

איבון מויניהן (Yvonne Moynihan), ראש תחום ה-Corporate וה-ESG ב-Wizz Air  מציינת: "אנחנו מציינים  פרק חדש כם השקתCustomer First Compass  – תוכנית המסמלת את המחויבות שלנו להציב את הלקוחות בראש סדר העדיפויות. זו לא רק מסגרת עבודה, אלא שינוי באופן שבו אנו חושבים, פועלים ומספקים שירות בכל התחומים. מוצר, מחיר, שירות ותקשורת הם התחומים שבהם לקוחותינו יחושו את השינוי המשמעותי ביותר. אנו מחדשים, משקיעים ומשנים את חוויית הנסיעה. זהו הצעד הראשון במסע מרגש, ואנו מצפים לשתף עוד עדכונים עם לקוחותינו, כשהם במרכז כל מסע."

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=171693

אולי יעניין אתכם גם

  • ‏Wizz Air משיקה עידן חדש של טיסות ארוכות טווח במטוס A321XLR‏Wizz Air משיקה עידן חדש של טיסות ארוכות טווח במטוס A321XLR
  • כך תיראה תעופה ירוקה: התוכנית השאפתנית של Wizz Air ל-2050כך תיראה תעופה ירוקה: התוכנית השאפתנית של Wizz Air ל-2050
  • Wizz Air משיקה אזור חדש באתר: טיפים לשמירה על הבריאות בטיסהWizz Air משיקה אזור חדש באתר: טיפים לשמירה על הבריאות בטיסה
  • Wizz Air פורשת כנפיים לנאפולי: קו ישיר מישראל החל מסוף אוקטוברWizz Air פורשת כנפיים לנאפולי: קו ישיר מישראל החל מסוף אוקטובר
  • Wizz Air: אתגר הריצה ופרסים שווים במיוחד לזוכיםWizz Air: אתגר הריצה ופרסים שווים במיוחד לזוכים
תגיות:
WIZZ AIR
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס