IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » SWISS השיגה את יעדי חג המולד והשנה החדשה

SWISS השיגה את יעדי חג המולד והשנה החדשה

מערכת האתר 6 בינואר 2024 8:20

מה- 22 בדצמבר 2023 ל- 2 בינואר 2024, SWISS הפעילה 98.5% מהטיסות המתוכננות והטיסה 467,955 נוסעים ליעדם. כ-17% מכלל הטיסות הגיעו ליעדן באיחור של למעלה מ-30 דקות ויותר ממחצית – 58% – יצאו בזמן

SWISS השיגה את יעדי חג המולד והשנה החדשה מטוס חברת SWISS בפעילות. צילום החברה

Swiss International Air Lines (SWISS) מדווחת על ביצועים טובים בהפעלת הטיסות במהלך תקופת חג המולד והשנה החדשה. בין יום שישי 22 בדצמבר 2023 ליום שלישי 2 בינואר 2024, הטיסה  החברה546,961 נוסעים ליעדם ב- 98.5% מהטיסות המתוכננות.  בתקופת המקבילה אשתקד, SWISS הסיעה 467,955 נוסעים ב- 99.4% מהטיסות המתוכננות.

"אני שמח שהשגנו את המטרה והצלחנו כמעט תמיד לעמוד בלוחות הזמנים שלנו, אפילו במהלך ימי חג המולד העמוסים", אמר ראש התפעול בחברת SWISS, אוליבר בוכהופר (Oliver Buchhofer). "הצלחנו להביא רבים מהלקוחות שלנו בצורה טובה למשפחה ולחברים שלהם כדי ליהנות מהחגים יחד. בדיוק כמו עונת חופשת הקיץ העמוסה, זה תמיד אתגר לא קטן. אבל, בזכות העבודה והמסירות המצוינת והיוצאת דופן של כל האנשים שלנו ב-SWISS, הצלחנו לעשות זאת שוב."

בעוד ש-SWISS הצליחה להפעיל חלק גדול מטיסות עונת חג המולד שלה כמתוכנן, בשבועיים האחרונים אכן נרשמו מספר עיכובים, יחד עם 58 ביטולי טיסות. "מזג האוויר הציב אתגר מיוחד", מסביר אוליבר בוכהופר. "רוחות חזקות, כפור ושלג הפריעו לפעילות הטיסות שלנו – באופן חמור בחלק מהמקרים – ואכן חווינו עיכובים. כמו כן, כמו שאר אזרחי שווייץ, חווינו חלק ניכר מגל ההצטננות והשפעת, ומספר מאנשינו נאלצו להישאר בביתם. אני רוצה להגיד תודה גדולה עוד יותר לכל העובדים שלנו ולשותפים שלנו שעשו כל כך הרבה עבור הנוסעים בשבועיים האחרונים, באוויר ובקרקע".

כ-17% מכלל הטיסות של SWISS הגיעו ליעדן באיחור של למעלה מ-30 דקות. יותר ממחצית מכלל הטיסות – 58% – יצאו בזמן, כלומר המריאו תוך 15 דקות מזמן היציאה המתוכנן. העדיפות התפעולית הברורה של SWISS במהלך תקופת חג המולד והשנה החדשה הייתה לבצע כמה שיותר מהשירותים המתוכננים שלה. "במיוחד בעונת החגים, חשוב מאוד להביא את הנוסעים שלנו בצורה הטובה ביותר לאן שהם רוצים להגיע, כדי שלא יפספסו את ההזדמנות לבלות את הימים האלה עם יקיריהם", מדגיש אוליבר בוכהופר. "ובגלל זה אנחנו שמים את הדגש התפעולי שלנו על יציבות לוח הזמנים שלנו".

SWISS כבר הודיעה בקיץ שעבר כי תנקוט בשורה של פעולות כדי לשפר באופן מהותי את דייקנות הטיסות שלה.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=150774

אולי יעניין אתכם גם

  • חברת SWISS מבטלת 1,400 טיסות קיץ בשל מחסור חמור בטייסיםחברת SWISS מבטלת 1,400 טיסות קיץ בשל מחסור חמור בטייסים
  • SWISS מסכמת חג פסחא מוצלח: יותר נוסעים, יותר דיוק, פחות תקלותSWISS מסכמת חג פסחא מוצלח: יותר נוסעים, יותר דיוק, פחות תקלות
  • טיסת SWISS ביצעה נחיתת חירום עקב עשן בתא הטייס והנוסעיםטיסת SWISS ביצעה נחיתת חירום עקב עשן בתא הטייס והנוסעים
  • חברת SWISS תצרף לצי חמישה מטוסי איירבוס A350s נוספיםחברת SWISS תצרף לצי חמישה מטוסי איירבוס A350s נוספים
  • SWISS First Lounge נבחר לטרקלין הטוב בעולם לשנת 2024SWISS First Lounge נבחר לטרקלין הטוב בעולם לשנת 2024
תגיות:
Swiss
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס