IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » 2015 – השנה הטובה ביותר לתעופה האזרחית

2015 – השנה הטובה ביותר לתעופה האזרחית

עוזי בכר 24 בינואר 2017 0:00

גידול של כ-10% נרשם בתנועת הנוסעים בטיסות בינלאומיות בנתב"ג במהלך 2015 ,שהסתכם ב- 15.6 מיליון נוסעים. נתב"ג מדורג בין  חמשת  שדות  התעופה הצומחים ביותר באירופה

2015 – השנה הטובה ביותר לתעופה האזרחית NATBAG_2-44

שנת 2015 מסתיימת עם 15.6 מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות,  גידול של כ10% בתנועת הנוסעים בטיסות בינלאומיות בנתב"ג. בטיסות בינלאומיות ופנים ארציות עברו בנתב"ג מעל 16 מיליון נוסעים השנה. גם מעבר הגבול באלנבי  שבניהול רש"ת  רשם   תנועת מעבר של 2 מיליון נוסעים השנה.

נמל התעופה בן גוריון  מוביל את שיעורי הגידול בשדות התעופה שבקבוצתו (GROUP 2 ) לצד שדות התעופה של איסטנבול ( (SAW  עם גידול של 24% ,אנקרה עם גידול של 19.5% , שדה התעופה באתונה עם 18.3% והנמל  בדאבלין עם 15.6%  כך  על פי ה – ACI -AIRPORTS COUNCIL INTERNATIONAL  .

תנועת הנוסעים השנה בנתב"ג חוותה גידול דרמטי בסדרי גודל  מהגבוהים   באירופה,  והוא  מדורג בין  חמשת  שדות  התעופה הצומחים ביותר באירופה . בן גוריון     גם ייחודי ומוביל במגוון יעדים ומספר חברות תעופה הפועלות בו ביחס לגודל.   120 חברות תעופה פועלות בנתב"ג מלמעלה מ 60 מדינות  ו 200 יעדים.

נתב"ג זוכה להכרה  רחבה כאחד משדות התעופה בהם חווית הנוסעים מדורגת באופן קבוע כחוויה טובה עד טובה מאוד בתחום השירות לנוסע, והוא  זוכה בסקר ACI-ASQ ,  ברציפות כאחד השדות  הטובים  ביותר במזה"ת. נמל התעופה בן גוריון מטפל  ביותר ממיליון נוסעים בחודש ובחודשי הקיץ עברו בנתב"ג  מעל 3.2 מיליון נוסעים  , באוגוסט  בלבד עברו בנתב"ג למעלה מ- 2.5 מיליון נוסעים.

ב-2015   עבר נתב"ג מהפכה של ממש, בכל היבט של נוסעים המשרתים את עצמם , מה שסייע רבות להמשיך ולתחזק רמת שירות גבוהה לנוסעים בתורי בדוק בזמנים קצרים. מסקרים פנימיים של רש"ת  עלה  בעבר  כי  36% מהנוסעים בנתב"ג עושים צ'ק אין בבית (WEB C I) ו 9% מהנוסעים משתמשים בקיוסקים הפזורים בנמל , יותר ויותר נוסעים המגיעים עם כבודת יד בלבד לנתב"ג מגיעים ישר לתור ב"שחקים" עוברים בטחון במסלול מהיר ועוברים ישר ל"דיוטי פרי". המשמעות היא כי קרוב ל 50% מהנוסעים מגיעים לבדיקות הביטחון של כבודת היד ישר לריבוע אחרי שעשו צ'ק אין והדפיסו בורדינג כארד בבית .  אצל נוסעי טיסות מופחתות מדובר ב90% מהנוסעים שעשו  "צ'ק אין " והדפיסו כרטיס עלייה למטוס בבית בכדי לא להוסיף עלויות תשלום  צ'ק אין  לחברת ה"לואוקוסט" .  לנוסעים ניתן  בנוחות המירבית של הבית ניתן להירשם לטיסה (לעשות צ'ק אין)    ולחסוך זמן  יקר בתהליכים המבוצעים  באמצעות טכנולוגיות. 

שר התחבורה ישראל כץ ציין כי :  הסכם השמיים הפתוחים עליו חתמנו לפני שנתיים  מהווה בשורה של ממש  עבור הצרכן הישראלי שיכול לבחור  בין מגוון רחב של  יעדים ויותר טיסות וחברות תעופה במחירים שווים לכל כיס. זו כוחה של התחרות, כולם מרוויחים . גם האזרחים  וגם חברות התעופה הגדלות והמתרחבות.  המחויבות   שלנו לצרכנים  ולנוסעים   להפעיל תעופה  אזרחית בביטחון ובטיחות ,ברמת שירות גבוהה  תוך הרחבת  מגוון אפשרויות  הבחירה לתיירים  ולצרכנים ". 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=72795

אולי יעניין אתכם גם

  • האם יוריד רה״מ בנימין נתניהו  את נטל הרגולציה מהמלונאות?האם יוריד רה״מ בנימין נתניהו את נטל הרגולציה מהמלונאות?
  • איציק צדיקריו הלך לעולמו בטרם עתאיציק צדיקריו הלך לעולמו בטרם עת
  • ועדת השרים להתמודדות בנגיף הקורונה אישרה את תיקון תקנות תעופהועדת השרים להתמודדות בנגיף הקורונה אישרה את תיקון תקנות תעופה
  • "ההתאחדות דוחה מכל וכל את אופי פנייתכם הנוטף דיבה""ההתאחדות דוחה מכל וכל את אופי פנייתכם הנוטף דיבה"
  • מליה החלה לראשונה למכור כרטיסי מתנה באמזוןמליה החלה לראשונה למכור כרטיסי מתנה באמזון
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס