"עיר עולם ותיירות" של עיריית תל אביב-יפו, בשיתוף משרד התיירות, משיק את קמפיין הגאווה הבינלאומי לשנת 2025:Tel Aviv Pride 2025 Everyone's Welcome

תל אביב יפו יוצאת במסר של תקווה, למציאות של ליברליזם, דמוקרטיה ופלורליזם בכל רחבי המזרח התיכון. זאת, באמצעות בקשה לדמיין מצעד גאווה במזרח התיכון, על ידי פרומפט בבינה מלאכותית, המייצר בתגובה קטעים מדומיינים של גאווה בערים כמו דמשק, בגדד וטהרן, אבל אז החלום מתפוגג. במקומו עולה המציאות היחידה שמתקיימת באמת: תל אביב-יפו!
עיריית תל אביב-יפו, באמצעות תאגיד "עיר עולם ותיירות" ובשיתוף משרד התיירות, משיקה את קמפיין הגאווה הבינלאומי לשנת 2025: "Tel Aviv Pride 2025: Everyone's Welcome" – קמפיין חד, מעורר עניין ובעל אמירה, שמזכיר לעולם שתל אביב לא רק מקיימת מצעד, אלא נושאת מסר.
בלב הסרטון שמוביל את הקמפיין, ניצב חיבור בין טכנולוגיה לחזון – פרומפט בבינה מלאכותית, המבקש לדמיין מצעד גאווה במזרח התיכון. לרגע נדמה שזה אפשרי: תמונות חולפות בין ערים כמו דמשק, בגדד וטהרן, ומתארות מצעדים דמיוניים של חופש ואהבה. אבל אז החלום מתפוגג, ובמקומו עולה המציאות היחידה שמתקיימת באמת: תל אביב. תוססת, אמיצה, גאה. המצעד האמיתי שלה פורץ למסך, מלווה במוזיקה של עופר ניסים, בדימויים אמיתיים, ובתזכורת לכך שחיים חופשיים לא מובנים מאליהם.
הקריאייטיב של הקמפיין הופקד בידי משרד הפרסום No, No, No, No, No, Yes של גדעון עמיחי, והוא מצליח לזקק מסר אוניברסלי וחד – תל אביב היא מגדלור של פלורליזם, דמוקרטיה, וחיים משותפים.
הקמפיין יופץ ברחבי העולם, בדגש על ארה"ב וערים מרכזיות באירופה כמו ברלין, מדריד ואמסטרדם, ויפנה גם לקהילות יהודיות, פרו-ישראליות ולכל מי שמחפש חוויה פתוחה, ליברלית ומרגשת. מעבר לקידום תיירות, הקמפיין מבקש לשקם את תחושת החיבור העולמית לערכיה של ישראל דרך תל אביב – לא כגימיק, אלא כעיר שמוכיחה יום־יום שאפשר אחרת.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=175029