דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » תיירות במשבר- יום עיון לרגל השקת ספרם של ד"ר ערן כתר ופרופ' אלי אברהם

תיירות במשבר- יום עיון לרגל השקת ספרם של ד"ר ערן כתר ופרופ' אלי אברהם

דפנה וייס 15 בינואר 2017 0:00

מומחי ענף התיירות בישראל התכנסו ביום ה' האחרון לאירוע השקת הספר " Tourism Marketing for Developing Countries"  שכתבו ד"ר ערן כתר ופרופ' אלי אברהם ודנו במשבר ההולך וגדל בענף התיירות הישראלי

00:00
00:00
האזינו לכתבה
colbass.com
תיירות במשבר- יום עיון לרגל השקת ספרם של ד"ר ערן כתר ופרופ' אלי אברהם KINERET-2

ביום חמישי האחרון, 17.12.2015, התקיים יום עיון לרגל הוצאת ספרם של ד"ר ערן כתר ופרופ' אלי אברהם בארגון המחלקה לניהול תיירות ומלונאות של המכללה האקדמית כנרת. ביום עיון התארחו מומחים מענף התיירות ודנו במשבר ההולך וגדל בענף התיירות הישראלי וגם הציעו אסטרטגיות שיווקיות לשינוי תדמיתה השלילית. ספרם של ד"ר כתר ופרופ' אברהם מציע 3 סוגי אסטרטגיות מרכזיות: אסטרטגיית מקור המסר, אסטרטגיית המסר עצמו ואסטרטגיית קהל היעד. 

ד"ר כתר הציג את "ארגז הכלים" למנהלים ולמשווקים שהגיעו לכנס ונתן כמה דוגמאות מתוך 21 האסטרטגיות המוצגות בספר. האסטרטגיות מבוססת על מקרי בוחן של מדינות במשבר בעולם שהצליחו למתג מחדש את המדינה ולמשוך אליה תיירים רבים. 

בין הדוגמאות: נפאל שחוותה רעידת אדמה הרסנית ועשתה שימוש באסטרטגיית מקור המסר החלופי, עובדי משרד התיירות הנפאלי צילמו מבקרים שהגיעו אחרי רעידת אדמה עם גלויה שאומרת 

"I Am In Nepal Now" והתפרסמה ברשתות החברתיות. דוגמא נוספת היא קניה שהתרחשו בה אירועי טרור קשים ומשרד התיירות החליט לעשות שימוש באסטרטגיית קהל היעד ובמקום לפנות לשווקים המסורתיים והאירופאיים, הם החליטו לפנות לשוק של מדינות שחוו משברים בעצמם כמו השוק הרוסי או השוק האינדונזי. במהלך זה , קניה אתגרה את התפיסה שאומרת שלא חייבים להסתכל רק על העולם המערבי, אלא גם על העולם שבמשבר.

ד"ר ערן כתר התייחס גם לישראל ומצבה כיום בענף התיירות: "ישראל נמצאת במצב של "משבר כפול", משבר ביטחוני ומשבר בענף התיירות וניתן לראות את זה במספרים. בעוד שבישראל ישנה דעיכה במספר התיירים, בעולם ישנה עלייה של כ-5%, ישראל נסוגה אחורה והכלכלה הישראלית נפגעת. 

ישראל יכולה וצריכה ללמוד מהצלחות של מדינות אחרות ולהבין מה הפתרונות שיש בכדי לשקם את תדמיתה השלילית ולהזכיר לעולם שמדינת ישראל היא מיוחדת, מדהימה ובעלת נופים מרהיבים והיסטוריה מעניינת ובסופו של דבר כולנו פה, גאים להיות חלק ממנה".

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=72871

אולי יעניין אתכם גם

  • שדרוג בטרקלין המלך דודשדרוג בטרקלין המלך דוד
  • דלתא איירלינס מעדכנת את מדיניות חיות תמיכה רגשית בטיסותיהדלתא איירלינס מעדכנת את מדיניות חיות תמיכה רגשית בטיסותיה
  • נחתם הסכם קוד שייר ושיתוף מועדונים בין אל על לוירג'ין אטלנטיקנחתם הסכם קוד שייר ושיתוף מועדונים בין אל על לוירג'ין אטלנטיק
  • תנועת נוסעים יציבה בנמל התעופה בן גוריוןתנועת נוסעים יציבה בנמל התעופה בן גוריון
  • ר'יגנט סבן סיז קרוזס חוזרת לישראלר'יגנט סבן סיז קרוזס חוזרת לישראל
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version