IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » שמואל מרום: "פיצוי על אבדן הכנסות במבצע צוק איתן"

שמואל מרום: "פיצוי על אבדן הכנסות במבצע צוק איתן"

דפנה וייס 5 באפריל 2016 0:00

לשכת מארגני תיירות נכנסת דורשת מהממשלה להחיל מנגנון פיצוי לנזקי מבצע "צוק איתן" על מארגני התיירות הנכנסת לישראל ותגבור קרן השיווק. לשכת מארגני תיירות נכנסת מעריכה פגיעה של למעלה מ-50% במחזורי הפעילות הצפויים לתקופה יולי-דצמבר 2014

שמואל מרום: "פיצוי על אבדן הכנסות במבצע צוק איתן" 070820rad939D9@SMUEL_MAROM_0-1

יו"ר לשכת מארגני תיירות נכנסת  מר שמואל מרום ,פנה לשר התיירות ד"ר עוזי לנדאו ,מנכ"ל משר התיירות אמיר הלוי וח"כ רוברט אילטוב ואלעזר שטרן הפועלים כחברי ועדת המשנה לתיירות במסגרת ועדת הכספים ,בדרישות לפיצוי על אבדן הכנסות ותגבור קרן השיווק בעקבות הפגיעה הקשה במארגני התיירות הנכנסת.

 

מחזור הפעילות של חברי הלשכה שהיה צפוי למחצית השנייה של שנת 2014, היה למעלה מ-600 מיליון $ והפעילות הייתה בשיאה, בעקבות מבצע "צוק איתן" לשכת מארגני תיירות נכנסת מעריכה פגיעה של למעלה מ-50% במחזורי הפעילות הצפויים לתקופה יולי-דצמבר 2014.משמעות ירידה זו הינה ירידה במחזורי הפעילות של מארגני התיירות הנכנסת בכ-350  מיליון $ ואובדן הכנסות של כ-42 מיליון $.

 

ממשלת ישראל וועדת הכספים של הכנסת הכירו בענף התיירות כענף במשק הדורש התייחסות מיוחדת  בעקבות מבצע "צוק איתן". התייחסות זאת נדרשת במיוחד מול מארגני התיירות הנכנסת הן בגלל פגיעה ייחודית וארוכת טווח בירידה הצפויה במחזורי העסקים שלהם והן בגלל חשיבותם להנעת התיירות הנכנסת.

 

הנהלת הלשכה מבקשת להחיל על מארגני התיירות הנכנסת מנגנון פיצוי על אובדן ההכנסות בגין הירידה הצפויה במחזורי הפעילות במחצית השנייה של שנת 2014 לעומת התקופה המקבילה אשתקד, הפנייה נתמכת בעבודה מפורטת שנעשתה עבור הלשכה ע"י משרד רו"ח ברייטמן-אלמגור שצורפה לפנייה זו.

 

בנוסף יש צורך במנגנון לשימור כח אדם ותגבורה של קרן השיווק ,הגדלת תקציב זה דרושה על מנת להמשיך את פעולות השיווק בזמן המשבר ולתמרץ אותן, הלשכה מבקשת להגדיל את קרן השיווק ל-20 מיליון ₪ ולשנות את הקריטריונים של הקרן.

 

שמואל מרום ציין שהנהלת הלשכה רואה בפיצוי ובהגדלת תקציב קרן השיווק, השקעה של המדינה בשימור הפעולות של מארגני התיירות, השקעה שתסייע בחזרה למסלול של צמיחה בתיירות הנכנסת לישראל ותיתן פירות בכל הסקטורים שניזונים מחבילות התיור לישראל המשווקות ומתופעלות ע"י חברי הלשכה.

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75275

אולי יעניין אתכם גם

  • מלון פסטורל כפר בלום: סופ"ש "פסטיבל אביב קלאסי"מלון פסטורל כפר בלום: סופ"ש "פסטיבל אביב קלאסי"
  • מרכז ייעודי חדש יוסיף מאות תורים ביום להנפקת דרכונים זמנייםמרכז ייעודי חדש יוסיף מאות תורים ביום להנפקת דרכונים זמניים
  • נחלשת פעילותה של אל על בנתב"גנחלשת פעילותה של אל על בנתב"ג
  • "אילת היא מנוע צמיחה משמעותי של התיירות בישראל""אילת היא מנוע צמיחה משמעותי של התיירות בישראל"
  • 10 היעדים הנחשקים של הישראלים לחופשת חג המולד10 היעדים הנחשקים של הישראלים לחופשת חג המולד
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס