דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » עוברים מדור ה-Y לדור ה-Z בעולם המלונאות

עוברים מדור ה-Y לדור ה-Z בעולם המלונאות

עוזי בכר 30 בינואר 2018 0:00

הכנס השישי לעיצוב ותכנון בתי מלון, יתרכז באתגרי הענף על רקע הפריחה בתיירות בישראל. זאת לצד הדרכים בהן הענף, בעולם ובארץ, מגיב לשינוי הצרכים המאפיינים את חילופי הדורות וריבוי התרבויות

עוברים מדור ה-Y לדור ה-Z בעולם המלונאות BERLIN_2-3

קבוצת בית ונוי, בשיתוף החברה הכלכלית של התאחדות המלונות בישראל, מקיימת זו השנה השישית, את הכנס הבינלאומי לתכנון ועיצוב בתי מלון, ב-15 בינואר במתחם "אבניו" בקריית שדה התעופה.

הכנס, שמושך אליו מלונאים, אנשי שיווק ואנשי מקצוע מתחום העיצוב והאדריכלות, יעסוק בתמורות בתכנון ובעיצוב, על רקע המעבר מהתרבות האנלוגית  לדיגיטלית; מדור   ה-Y, שהוא דור המילניום (מי שנולדו בשנות השמונים והתשעים של המאה הקודמת), לדור ה-Z  (ילידי אמצע שנות התשעים של המאה הקודמת ואילך), המחוברים לשטף אינסופי של מידע, מסרים ורשתות החברתיות.

לדברי איריס מושלי, מנכ"לית בית&נוי: "בשטח מתפתחים סיגמנטים תיירותיים חדשים: גידול בתיירות המרפא, הבריאות והספא, קרוזים, תיירות ספורט, תיירות קולינרית, תיירות ירוקה וכדומה, אשר נוספים לפלחי השוק המסורתיים כמו תיירות צליינית, דתית והיסטורית וביקורי משפחות. אנו בתוך תהליך של שינוי".       

מושלי אומרת שעל המלונאים להיערך למציאות החדשה, הכוללת, בין השאר, מענה לחילופי הדורות. הכנס יעסוק בדרכים בהן הענף, בעולם ובארץ, מגיב לשינוי הצרכים, המאפיינים הדוריים וריבוי התרבויות, מבחינת תנאים, תוכן ושירותים.

לזוז מהמקום הבטוח בכל בוקר מחדש

מוסיף האדריכל אלון ברנוביץ', בעלים שותף במשרד "ברנוביץ' קרוננברג אדריכלים", אוצר ומנחה הכנס: "הצייר ווילם דה קונינג אמר פעם 'עלי להשתנות כדי להישאר אותו דבר', אני חושב שאין אלגוריה טובה מזו למלונאות, כדי להמחיש את המציאות של אלו המובילים בתחומם, הרלוונטיים לעולם, המשפיעים ומעוררי ההשראה, הנדרשים לזוז מהמקום הבטוח כל בוקר מחדש ולאורך שנים רבות".

בכנס יתקיים פאנל מומחים, בהשתתפות מומחים מהארץ ומחו"ל: האדריכל רוב ווגמאנס (Rob Wagemans) , מייסד Concrete Architectural Associates, חברה המתמחה בקונספטים עיצוביים חדשניים בפיתוחי בטון, סרדר קוטוקו (Serdar Kutucu), סגן נשיא בכיר למותג ואסטרגיה בחברת Design  Hotels, ניר גלעד – מייסד ומנהל קריאייטיב ב-Nousdesign , יניב ויצמן, מייסד ובעלים של חברת הפרסום לצעירים Teenk ופלוריאן קולנץ (Florian Kollenz), סמנכ"ל פיתוח ראשי ב-Hours Hotel25.

Hotel Citizen M מלון בלונדון של האדריכל רוב ווגמאנס וחברתו Concrete Architectural - קרדיט צילום Ruchard Powers

הצעירים שלא מסתפקים עוד בנופש של "בטן גב"

Hours Hotel25 היא רשת מלונות בעיצוב צעיר, כשמלון הדגל הוא במרכז ברלין, בקניון ביקיני. בלובי המלון מוקצה אזור המעוצב כלופט עם איורי גרפיטי ועמדת די-ג'יי, שאחראי על עיצוב האווירה. המבקרים מוזמנים להשתרע על ערסלי ענק או על ספות מודולריות להתבודד בפינות מחשב המעוצבות בצורת תאי יחידים.

אחת מנקודות המשיכה הידועות של המלון היא מסעדת נני (Neni) המוקפת חלונות ומשקיפה על העיר, שיש להזמין אליה מקום זמן רב מראש. בחממת הצמחים בקומה העשירית בה היא ממוקמת, פועל גם בר בשם מנקי בר  (Monkey-Bar). מסעדת נני מנוהלת על ידי השפית הישראלית חיה מולכו. התפריט של נני הוא פסיפס קולינרי עם השפעות פרסיות, רוסיות, ערביות, מרוקאיות, ישראליות, טורקיות, ספרדיות, גרמניות ואוסטריות. הקונספט של מולכו הוא לאפשר לכולם לנסות קצת מכל דבר וסירים ומחבתות נלקחים מהמטבח ומונחים ישירות על השולחן בלי גינונים ומיותרים.

לדברי רומי גורודיסקי, מנכ"לית החברה הכלכלית של התאחדות המלונות בישראל המלונאים נערכים לאירוח הצעירים מדור ה-Z, שהינם תלויי טכנולוגיה ו'לייקים'. "הצעירים הללו לא יסתפקו עוד בנופש בסגנון 'בטן גב', אלא יחפשו להתנסות בחוויות מרגשות ויעדיפו את הייחודיות שבמלונות הבוטיק, עם אלמנטים יוצאי דופן וחללים ציבוריים נרחבים. גם ערוצי השיווק לדור הזה מאתגרים יותר מבעבר. כבר לא שיווק קלאסי, בכלי המדיה המסורתיים, אלא שיווק באמצעות רשתות חברתיות ואפליקציות מיוחדות, שמצליחות להתמודד עם כך שדור זה משקיע ברכש אפליקציות, המונעות כניסת מסרים פרסומיים".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=69060

אולי יעניין אתכם גם

  • סילבר קלאוד: אוניית הקרחסילבר קלאוד: אוניית הקרח
  • מלכים, נשיאים ושרים יבקרו בירושלים לציון 75 שנה לשחרור אושוויץמלכים, נשיאים ושרים יבקרו בירושלים לציון 75 שנה לשחרור אושוויץ
  • מטוס איירבוס A320ceo נוסף הצטרף לצי מטוסי אג'יאן איירליינסמטוס איירבוס A320ceo נוסף הצטרף לצי מטוסי אג'יאן איירליינס
  • יונייטד איירליינס מציגה את United CleanPlusיונייטד איירליינס מציגה את United CleanPlus
  • צלם – שען: צילומי מסע בארץ ישראל במחצית הראשונה של המאה ה-20צלם – שען: צילומי מסע בארץ ישראל במחצית הראשונה של המאה ה-20
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version