דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » סוכני הנסיעות ימשיכו למכור ביטוח נסיעות לחו"ל

סוכני הנסיעות ימשיכו למכור ביטוח נסיעות לחו"ל

דפנה וייס 13 באפריל 2017 0:00

המפקחת על הביטוח דחתה עד לאוקטובר 2016 את מועד כניסתו לתוקף של החוזר שמבטל את הזכאות למכירת ביטוח נסיעות לחו"ל במשרדי הנסיעות. מנכ"לית ההתאחדות חני סובול:"  לא זו בלבד שמדובר בנוהג שהשתרש בענף זה עשרות שנים, אלא גם שהוא יושם בהצלחה רבה"

סוכני הנסיעות ימשיכו למכור ביטוח נסיעות לחו"ל TRAVEL_0-46

מזה למעלה משנה, משרד האוצר והתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל, ארגון הגג המייצג למעלה מ-4,500 יועצי תיירות, מקיימים הדברות משותפת, במטרה להגיע בפשרה לנוסחה שתאפשר ליועצי התיירות להמשיך ולמכור ללקוחותיהם ביטוחי נסיעות בחו"ל, כפי שמתקיים, בידיעת ובהסכמת משרד האוצר, כבר יותר מ-40 שנה.

כידוע, בשנת 2014 פרסמה המפקחת על הביטוח חוזר, האוסר על משרדי הנסיעות למכור ביטוח נסיעות לחו"ל החל מ-15.05.15. בעקבות חוזר זה פנתה ההתאחדות לבג"ץ (בייצוג משרד עו"ד נשיץ, ברנדס, אמיר), אשר בשבתו בדיון בסוגיה סבר, כי מכירת ביטוח נסיעות לחו"ל על ידי משרד נסיעות דווקא משרתת את הצרכן, מקלה עליו ומונעת סרבול מיותר.

מתוך חשיבות האינטרס הציבורי, שלח העליון את הצדדים להדברות. בהתאחדות מברכים על ההדברות וההתקדמות שבמהלכה, אשר מקדמת את טובת כל הצדדים.

בהשוואה לעולם, מציינים בהתאחדות, הטלת איסור על משרדי נסיעות למכור ביטוח נסיעה לחו"ל ללקוחות, תהפוך את ישראל לחריגה בנוף העולמי. במדינות האיחוד האירופי למשל, לא זו בלבד שמקובל לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל מסוכן הנסיעות, אלא שהדבר אף מעוגן בהוראות רגולטוריות.

מנכ"לית ההתאחדות חני סובול אמרה, כי לא זו בלבד שמדובר בנוהג שהשתרש בענף זה עשרות שנים, אלא גם שהוא יושם בהצלחה רבה ולראיה, המפקחת מעולם לא טענה כי היא מבקשת לבטלו עקב תלונות צרכנים. דווקא ביטולו של הנוהג, אומרת סובול, יסרבל את ההליך עבור הצרכן בכך שיצריך אותו לפנות לגורם נוסף לאחר הזמנת הטיול, במקום לקבל תחת קורת גג אחת את כל השירותים הנדרשים לו בהתאמה לצרכיו ולאופי נסיעתו.

סרבול נוסף כזה, מסכמת סובול, יכביד על הצרכנים והחשש העיקרי הוא, שישראלים רבים ייצאו את גבולות הארץ בלי כיסוי ביטוחי הולם.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=72057

אולי יעניין אתכם גם

  • התאחדות משרדי הנסיעות משיקה כרטיס אשראי בשיתוף מקס אקזקיוטיבהתאחדות משרדי הנסיעות משיקה כרטיס אשראי בשיתוף מקס אקזקיוטיב
  • "למצוא איזון בין האינטרס של הצרכנים למצב חברות התעופה""למצוא איזון בין האינטרס של הצרכנים למצב חברות התעופה"
  • בריסל איירליינס מוסיפה טיסות בקו תל אביב- בריסלבריסל איירליינס מוסיפה טיסות בקו תל אביב- בריסל
  • מוזמנים לחוויית ה"סטאר קאר" בירושליםמוזמנים לחוויית ה"סטאר קאר" בירושלים
  • נשיאת סיבורן: "מסעות מרגשים ברחבי אסיה"נשיאת סיבורן: "מסעות מרגשים ברחבי אסיה"
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version