החמ"ל מרוכז על ידי מנהלים בכירים במשרד, מפעיל מוקד מידע טלפוני, תומך באיתור פתרונות אירוח, ומעניק סיוע טכנולוגי ותפעולי לצוותים הפועלים בשטח.כ-450 מפונים כבר שוכנו במלונות בירושלים

בהנחיית שר התיירות, חיים כץ, הקים משרד התיירות חמ"ל חירום ייעודי לטיפול במפוני השריפות המשתוללות באזור הרי ירושלים. החמ"ל הוקם ביום ראשון בערב ופועל בשיתוף פעולה הדוק עם רשות החירום הלאומית (רח"ל), כוחות ההצלה, הרשויות המקומיות וגורמים ממשלתיים נוספים.
החמ"ל מרוכז על ידי מנהלים בכירים במשרד, מפעיל מוקד מידע טלפוני, תומך באיתור פתרונות אירוח, ומעניק סיוע טכנולוגי ותפעולי לצוותים הפועלים בשטח. עד כה, סייע משרד התיירות בפינוי קרוב ל-450 תושבים, שנקלטו במלונות בירושלים.
בשעות הצהריים התקיימה הערכת מצב מיוחדת בראשות מנכ"ל משרד התיירות, דני שחר, ובהשתתפות גורמים מקצועיים מרח"ל ונציגי רשויות מקומיות. במהלך הפגישה גובשה תמונת מצב עדכנית, ונקבעו צעדים להמשך הסיוע וההיערכות ללילה הקרוב.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=173098