רשת מלונות דן עולה בקמפיין פרסומי בהיקף של כ-4 מיליון ₪ בטלוויזיה, עיתונים ואינטרנט תחת הסלוגן:" מלונות דן, נהנים מהטוב ביותר", המתבסס על איכות המוצר, השירות וסקרים בהן מובילה הרשת
 no_imge-1834
								no_imge-1834
																																					רשת מלונות דן עולה בקמפיין פרסומי לקראת הקיץ בהיקף של כ-4 מיליון ₪. הקמפיין, תחת הסלוגן החדש: "מלונות דן, נהנים מהטוב ביותר", יעלה בטלוויזיה, בעיתונים, ואינטרנט.
הסלוגן החדש במרכז הקמפיין – "מלונות דן, נהנים מהטוב ביותר" – מתבסס על היסטוריית מלונות דן, איכות המוצר, השירות, פרסים וסקרים בהם רשת מלונות דן מובילה מבין הרשתות והמלונות בארץ.
בסקר תפיסת המותג בענף המלונאות נמצא כי רשת מלונות דן מובילה בפרמטרים רבים, כגון: מלון באיכות גבוהה, שירות טוב, תמורה טובה למחיר, אוכל ברמה גבוהה ועוד.
הסלוגן והשפה הקריאטיבית החדשה בקמפיין מחברים את העולם הדיגיטלי והעולם האמיתי ומייצגים: איכות, חדשנות ונחשקות. בקמפיין יוצגו ויז'ואלים מעולם הנופש, סיטואציות נופש, עסקים ועוד.
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75619








