דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » "כנס ישראל " לתיירות מארח כ-130 סוכנים מהעולם

"כנס ישראל " לתיירות מארח כ-130 סוכנים מהעולם

עוזי בכר 21 בינואר 2018 0:00

כ-130 סוכני תיירות מ-17 מדינות בעולם הגיעו בסוף השבוע לארץ כאורחי משרד התיירות לכנס חשיפת מותגי התיירות בישראל. לרובם זה ביקור ראשון בישראל

"כנס ישראל " לתיירות מארח כ-130 סוכנים מהעולם TAYARUT_5-3

"כנס ישראל" השנתי של משרד התיירות, נפתח בסוף השבוע בטקס פתיחה חגיגי בתל אביב. כ-130 סיטונאי תיירות בכירים מרחבי העולם ישתתפו בסיורים שיקיים המשרד באתרי תיירות מרכזיים.

הכנס, שיימשך 7 ימים, מתקיים בשיתוף עמותות התיירות האזוריות, התאחדות המלונות ולשכת מארגני תיירות נכנסת. מטרת הכנס היא לחשוף את המשתתפים למותגי התיירות בארץ, לאפשרויות הבילוי, הנופש והפנאי.

האורחים יוכלו לבחור מסלולי סיור מגוונים ברחבי הארץ בהתאם להעדפותיהם: אקטיבי בנגב, אילת והמדבר, צפון: דת והיסטוריה, סיטי ברייק: ירושלים ותל אביב. בנוסף על כך, יתקיימו מפגשים עסקיים בין סיטונאים מחו"ל לבין סיטונאים ישראלים ומלונאים.

הסיטונאים הגיעו לישראל ממגוון מדינות: ארה"ב, ברזיל, קנדה, אוקראינה, פיליפינים, צרפת, אנגליה, ספרד, גרמניה, איטליה, אוסטריה, רוסיה, סין, הודו, שוויץ, שבדיה ומקסיקו. רוב הסוכנים הם נציגים של חברות אשר עדיין אינן משווקות חבילות תיירות לישראל.

לדברי מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "הכנס מתקיים על רקע שיא כל הזמנים בתיירות לישראל ועל רקע פתרונות שאנו מוצאים בימים אלה להלנת קבוצות גדולות של תיירים. הסוכנים ומארגני התיירות, שלרובם זהו הביקור הראשון בארץ, ייחשפו למגוון האפשרויות האטרקטיביות שמציעה התיירות בישראל ולאסטרטגיית השיווק המעודכנת, המותאמת לטרנדים הקיימים כיום בעולם".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=69284

אולי יעניין אתכם גם

  • פסטיבל "סיפורי מרק" באשדוד חוזרפסטיבל "סיפורי מרק" באשדוד חוזר
  • מייעלים בחברות התעופה את גביית ההכנסות הנלוותמייעלים בחברות התעופה את גביית ההכנסות הנלוות
  • המוניות בנתב"ג יפעלו בשני מסלולים נפרדיםהמוניות בנתב"ג יפעלו בשני מסלולים נפרדים
  • "יום הקפה הבינלאומי": יעדים בהם תוכלו להתעורר לניחוחות של קפה"יום הקפה הבינלאומי": יעדים בהם תוכלו להתעורר לניחוחות של קפה
  • נמל התעופה לונדון הית'רו משיק פיילוט לסינון תרמינמל התעופה לונדון הית'רו משיק פיילוט לסינון תרמי
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version