IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » טכנולוגיה ישראלית בפסטיבל מוזיקה בברצלונה

טכנולוגיה ישראלית בפסטיבל מוזיקה בברצלונה

דפנה וייס 27 ביוני 2019 8:10

הקהל יצפה בהופעה חיה במשקפי מציאות מדומה בטכנולוגית 5G

טכנולוגיה ישראלית בפסטיבל מוזיקה בברצלונה משקפי מציאות מדומה, שבהן ישודרו המופעים בשידור חי ממצלמות הממוקמות במספר נקודות. צילום קווילט

חברת Qwilt תשתתף בניסוי ראשון מסוגו בטכנולוגית הדור החמישי של הסלולר G5 בפסטיבל המוזיקה בברצלונה שיערך בשבוע הבא: במסגרתו יוכלו המבקרים לצפות בהופעות החיות דרך טכנולוגיה של מציאות מדומה ממספר זויות ובכיסוי של 360 מעלות.

אלון מאור, מנכ"ל קווליט. צילום יח"צ

החידוש הטכנולוגי הוא באפשרות לקחת חלק ולהשתתף וירטואלית בארוע חי. עד היום המציאות המדומה התבססה על תוכן שהוכן מראש עבור המשתמש ולא תוכן שמועבר למשתמש בזמן אמת וזאת בשל הנפח הגבוה הנדרש והמהירות. הדבר מתאפשר כעת בזכות תשתית התקשורת החדשנית להעברת מידע בקצב מהיר ומשקפת את חוויית הארועים העתידית.

פסטיבל המוזיקה Cruilla Barcelona, מהמרכזיים בספרד ובאירופה, יערך בפעם העשירית בין ה-3-6 ביולי בברצלונה וצפוי למשוך אליו עשרות אלפי חובבי מוזיקה.  המבקרים יצוידו במשקפי מציאות מדומה, שבהן ישודרו המופעים בשידור חי ממצלמות הממוקמות במספר נקודות, כך שניתן יהיה לראות את הזמרים וכן את הקהל מלמעלה וכפי שהוא נראה מהבמה.

לדברי אלון מאור, מנכ"ל קווילט, מטרת הניסוי היא לבדוק ולהציג את היכולות החדשות שמביאה איתם הרשת המהירה של האינטרנט בתחום חווית הצפיה. ברצלונה היא מהערים המתקדמות באירופה בשדרוג לרשת G5 ולכן נבחרה לעריכת הפיילוט. "אנו מעריכים שבתוך מספר שנים, הטכנולוגיה שאנחנו מנסים כעת לראשונה, תהפוך לחלק בלתי נפרד מאירועי התרבות ומכל תחומי החיים ותאפשר ליהנות מהאינטרנט ברמת אמינות ומהירות שלא הכרנו עד כה".

בניסוי בברצלונה שותפות הרשתות הספרדיות סלנקס טלקום, מסמוביל, אקסיונה וחברת קווילט. המערכת של קווילט מבוססת על ניתוח בזמן אמת של ביקושים לתכני וידיאו באמצעות בינה מלאכותית וניהול של זיכרון מטמון. קווילט מספקת שרותים למאות חברות תקשורת ברחבי העולם שמצליחות בעזרתה לעמוד בביקוש הגבוה לוידיאו בעת התרחשויות חדשותיות, משחקי כדורגל ועוד.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=97136

אולי יעניין אתכם גם

  • יפו מחייה את עברה בעזרת "יפו אקספרס"יפו מחייה את עברה בעזרת "יפו אקספרס"
  • לשוטט במלון עם VDroom במציאות מדומה מושלמתלשוטט במלון עם VDroom במציאות מדומה מושלמת
  • ברשת מלונות פתאל חגגו את יום האישה הבינלאומיברשת מלונות פתאל חגגו את יום האישה הבינלאומי
  • המזרח התיכון ואסיה פסיפיק עוברות לשליטה אווירית עד 2040המזרח התיכון ואסיה פסיפיק עוברות לשליטה אווירית עד 2040
  • משלחת בכירים ממלטה מבקרת בישראלמשלחת בכירים ממלטה מבקרת בישראל
תגיות:
מציאות מדומה קווילט אלון מאור
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס