IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » טיול ייחודי לקהילה הגאה

טיול ייחודי לקהילה הגאה

דפנה וייס 27 בנובמבר 2017 0:00

חברת התיירות אשת טורס משיקה מוצר ייחודי לקהילה הגאה, לרגל חודש הגאווה המצוין בישראל ביוני. טיול מאורגן למשפחות המותאם עם ילדים ויכלול ביקורים באטרקציות המתאימות לבילויים משפחתיים

טיול ייחודי לקהילה הגאה ESHET_1-2

חודש יוני הוא חודש המודעות לזכויות הקהילה הגאה ובו מתרכזים שלל אירועים, מופעים ומצעדי גאווה בישראל. לקראת חודש הגאווה וכמענה לצורך תיירותי הולך וגובר משיקה חברת התיירות אשת טורס מוצר ייחודי וייעודי לקהילה הגאה: טיול מאורגן להולנד ועמק הריין המיועד למשפחות גאות. יוביל אותו מדריך מומחה ליעד, שגם הוא חבר הקהילה הגאה.

הטיול יאפשר למשפחות גאות שרוצות לבלות בחברת משפחות אחרות עם תא משפחתי דומה להרגיש במרחב בטוח וטבעי. הייחודיות של הטיול בין היתר במסלול הכולל גם אתר מורשת ותרבות המספר את סיפורה של הקהילה הגאה העולמית ושל המאבק להכרה ושוויון זכויות מלא: אתר Homomonument -אנדרטה הממוקמת בלב העיר אמסטרדם, על גדת אחת התעלות, המספרת את סיפורם של הומואים ולסביות שנרדפו רק על רקע נטייתם המינית וקוראת לסובלנות והכרה. משך הטיול כ- 7 ימים על בסיס לינה וא.בוקר, כשמחיר התחלתי יעמוד על כ-1249$ לאדם בחדר זוגי.

מסלול הטיול נבחר בקפידה על מנת ליצור טיול מעניין ומרתק מבחינת התוכן, ויחד עם זאת לתת מענה גם לצורכי הילדים ולהעניק להם מגוון אטרקציות מהנות. הבחירה באמסטרדם ובקלן לא הייתה מקרית, שתיהן נחשבות לבירות אירופאיות פורצות דרך בכל הקשור לקבלה של הומואים ולסביות. הולנד הייתה בין המדינות הראשונות בעולם לאשר נישואים גאים ואילו קלן הייתה בירת תרבות גאה בשנות ה- 90.

מנהל מחלקת המאורגנים של אשת טורס, אבינעם אושרי: "כחברה המובילה את תחום הטיולים המאורגנים בישראל, זיהינו ביקוש מצד המשפחות הגאות לטיול ייעודי עבורם, מוצר שלא קיים כיום בשוק הישראלי. לשם כך השקנו את הטיול כפיילוט ראשוני, ובהתאם להיענות נתרחב ליעדים ותאריכים נוספים. חודש הגאווה הוא הזדמנות מצוינת להשיק טיול מאורגן עם ערך מוסף אמיתי".

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=70137

אולי יעניין אתכם גם

  • שרונה מרקט: גם האירוויזיון צועד על קיבתושרונה מרקט: גם האירוויזיון צועד על קיבתו
  • טיסות הפנים לאילת מדשדשותטיסות הפנים לאילת מדשדשות
  • צמאים לטיסות: על פי IATA, נרשם גידול של 11% בביקושים באפרילצמאים לטיסות: על פי IATA, נרשם גידול של 11% בביקושים באפריל
  • קחו אוויר והפוגה: 'המפל הנסתר', מכפר נחום לטבחהקחו אוויר והפוגה: 'המפל הנסתר', מכפר נחום לטבחה
  • שיין ספייק מונה לסגן נשיא מכירות  לאירופה, המזרח תיכון, אפריקה והודושיין ספייק מונה לסגן נשיא מכירות לאירופה, המזרח תיכון, אפריקה והודו
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס