דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » קרוזים » איגוד חברות השייט הבינלאומי השיק כלי עבודה יעיל לסוכן הנסיעות

איגוד חברות השייט הבינלאומי השיק כלי עבודה יעיל לסוכן הנסיעות

עוזי בכר 16 באוקטובר 2017 0:00

טכנולוגיה חדישה באתר האינטרנט של איגוד חברות השייט הבינלאומי ( CLIA ) מאפשרת לסוכני הנסיעות, החברים באיגוד, לשלוח תמונות וקטעי וידאו בזמן אמת למסכי לקוחותיהם על מנת לשפר את חווית הקניה 

סוכני נסיעות המומחים לקרוזים כמהים לטכנולוגיות ויזואליות חדישות שיאפשרו להם להמחיש לקהל לקוחותיהם את האונייה או המסלול בו הם הולכים לבלות בענק את חופשת חייהם. אין טוב ממראה עיניים וברוב המקרים תמונה או וידאו שווים אלף מילים, במיוחד כשמדובר באוניות ענק המציעות אטרקציות אין סופיות.

CLIA – איגוד חברות השייט הבינלאומי, שחברים בו חברות שייט וסוכני נסיעות מומחים לקרוזים, השיק באתר האינטרנט כלי עבודה יעיל לעבודתו השוטפת של סוכני הנסיעות מה שיאפשר לשלוח תמונות וקטעי וידאו למסכי לקוחותיהם בזמן אמת . הטכנולוגיה זמינה ללא תשלום והוא בלעדי לסוכני הנסיעות החברים באיגוד.

באיגוד סבורים שהטכנולוגיה החדשה תגדיל בשיעור של 30% את הסיכוי ששיחת טלפון מלקוח מתעניין תהפוך להזמנת חופשת שייט ובסה"כ תגדיל את אחוז המכירות בכ-22%. תכנים מאוניות ים ונהרות נועדו לעזור לסוכנים להסביר ולהמחיש את היתרונות בחופשת שייט בכלל ואוניות ספציפיות בפרט.

אנדי הארמר (Andy Harmer) , סגן נשיא בכיר באיגוד ציין כי הוא מאושר שיש באפשרות האיגוד להציע לסוכני הנסיעות כלי נוסף שיועיל להגדלת המכירות של חופשות שייט ברחבי תבל. האיגוד מוסיף שמדובר בכלי עבודה גמיש שמאפשר לעובד לשנות או להחליף תמונות , לעלות תכנים, להציג חבילות , דואר אלקטרוני ממותג והכל תוך שילוב פרטי הלקוח.

שייט תענוגות באזור הים התיכון (צילום: עוזי בכר)

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=70662

אולי יעניין אתכם גם

  • יונייטד איירליינס תפעיל טיסה יומית לניוארק, החל מהיוםיונייטד איירליינס תפעיל טיסה יומית לניוארק, החל מהיום
  • הולנד אמריקה ליין תציב 6 אוניות ביעד הפופולארי אלסקההולנד אמריקה ליין תציב 6 אוניות ביעד הפופולארי אלסקה
  • ב-2020 נרשם שיא בביקושים לצימרים ולווילות יוקרהב-2020 נרשם שיא בביקושים לצימרים ולווילות יוקרה
  • הביצועים הכלכליים של חברות התעופה אינם שווים בכל האזוריםהביצועים הכלכליים של חברות התעופה אינם שווים בכל האזורים
  • קריאה לתרומות לקרן לסיוע לניצולי שואהקריאה לתרומות לקרן לסיוע לניצולי שואה
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version