IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » קמפיין "כפר ביקרתם" של משרד התיירות נחשף ל-5.5 מיליון אנשים

קמפיין "כפר ביקרתם" של משרד התיירות נחשף ל-5.5 מיליון אנשים

מערכת האתר 5 בינואר 2021 17:40

הקמפיין, שתוקצב על ידי המשרד בסכום של כ-100,00 ₪ כלל, בין היתר, פרסום בעיתונות, בדיגיטל וברשתות החברתיות וזכה לכ-53 אלף כניסות לאתר הקמפיין

קמפיין "כפר ביקרתם" של משרד התיירות נחשף ל-5.5 מיליון אנשים דצמבר קסום בכפרים הדרוזים והצ'רקסים בגליל. צילום Depositphotos

כ-5.5 מיליון אנשים נחשפו לקמפיין "כפר ביקרתם" של משרד התיירות בשיתוף עם הרשות לפיתוח הגליל, לעידוד התיירות בכפרים הדרוזיים והצ'רקסיים. הקמפיין, שתוקצב על ידי המשרד בסכום של כ-100,00 ₪ כלל, בין היתר, פרסום בעיתונות, בדיגיטל וברשתות החברתיות וזכה לכ-53 אלף כניסות לאתר הקמפיין.

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי: "פרויקט 'כפר ביקרתם' הוא פרויקט גדול וותיק שמוביל משרד התיירות יחד עם הרשות לפיתוח הגליל, המשרד לשיתוף פעולה אזורי והמינהלת לפיתוח חברתי-כלכלי של המגזר הדרוזי והצ'רקסי, לקידום התיירות הדרוזית והצ'רקסית בגליל כחלק מהמאמץ הכולל לחיזוק המוצר הצפוני וייחוד מותג הגליל המתפתח. המשרד ימשיך לקדם פעולות אשר חושפות מיליונים לעושר התרבותי והתיירותי בצפון ובכלל ותומכות בעוסקים בתיירות בשעתם הקשה".

במסגרת מיזם "כפר ביקרתם", שהושק בהחלטת ממשלה שנועדה לפיתוח ולהעצמת הישובים הדרוזיים והצ'רקסיים בגליל, מתקיימים בכל שנה אירועים תיירותיים וסדנאות בכפרים. השנה נפרשו האירועים על פני ארבעה סופי שבוע בחודש דצמבר ובמהלכם התקיימו סיורים ללא תשלום וסדנאות. הסיורים התקיימו במתכונת של "קפסולות", תוך הקפדה על הנחיות התו הסגול. את הסיורים הדריכו מורי דרך מוסמכים, תושבי הכפרים. בכל כפר התמקד הסיור בסמלי התרבות ובאתרים הייחודיים לו. כמו כן, התקיימו במסגרת הפרויקט גם מגוון סדנאות וביניהן: היכרות עם הקולינריה הדרוזית והצ'רקסית, נגינה, רקמה ומלאכות יד מסורתיות, הכנת גבינות, כבישת זיתים והכנת קפה.

בפרויקט השתתפו 9 כפרים, שבהם בוצעו כ-350 סיורים, על ידי 35 מורי דרך מוסמכים. סה"כ השתתפו בסיורים כ-3,000 מבקרים ועוד עשרות קבוצות ומשפחות טיילו באופן עצמאי. באגף לשיווק תיירות פנים מסכמים את הפרויקט כהצלחה. הילה גור, מנהלת האגף לשיווק תיירות פנים אומרת כי היום אנחנו יכולים לקטוף את פירות ההשקעה בתשתיות ובבניית המותג "כפר ביקרתם", שהפך מוערך ומזוהה עם המשרד. היא מוסיפה, כי הפרויקט היטיב עם מורי הדרך, תושבי האזור.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=113188

אולי יעניין אתכם גם

  • מחזקים את המפונים ואת התיירות במסגרת פרויקט 'כפר ביקרתם'מחזקים את המפונים ואת התיירות במסגרת פרויקט 'כפר ביקרתם'
  • בודפשט, יעד נוסף לפגסוס איירליינסבודפשט, יעד נוסף לפגסוס איירליינס
  • קבוצת קשרי תעופה: צמיחה וגידול משמעותי בפעילותקבוצת קשרי תעופה: צמיחה וגידול משמעותי בפעילות
  • גולף אייר מתייעלתגולף אייר מתייעלת
  • איזי ג?ט תפעיל טיסות מתל אביב לגטוויק לונדוןאיזי ג?ט תפעיל טיסות מתל אביב לגטוויק לונדון
תגיות:
"כפר ביקרתם"
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס