דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » סוכנים » לפי הערכות מכירות ה-OTA ימשיכו לעלות באירופה

לפי הערכות מכירות ה-OTA ימשיכו לעלות באירופה

עוזי בכר 12 בינואר 2019 19:31

מכירות סוכני הנסיעות האינטרנטיים (ה-OTA) ב-2018 באירופה, הגיעו לכ-4.8 מיליארד יורו

לפי הערכות מכירות ה-OTA ימשיכו לעלות באירופה אפליקציה של אמדאוס פועלת כסוכן נסיעות אישי ומקנה ללקוח מידע מותאם אישית. צילום Depositphotos

לפי נתוני חברת המחקר Phocuswright מספר ההזמנות התיירותיות המקוונות באתרי סוכני הנסיעות האינטרנטיים (OTA) ממשיכות לטפס באירופה. החברה מגלה כי בשנת 2018 מחזור המכירות בערוצי הסוכנים המקוונים הגיע ל-47.9 מיליארד יורו. עם זאת, נמצא כי למרות הגידול וההיקף המרשים, מדובר רק במחצית הגידול של המכירות בערוצים הישירים של חברות התיירות עצמן ואילו לסוכנים האינטרנטיים צפוי בשנים הקרובות גידול מתון.

המחקר מפרט כי ב-OTA אין אחידות בצמיחה הצפויה: בעוד ההזמנות דרך המחשב אינן מגלות גידול, הרי שההזמנות דרך הטלפונים הניידים צפויות להרקיע שחקים. Phocuswright חוזה כי עד שנת 2022 יותר משליש מההזמנות בסוכני הנסיעות האינטרנטיים ייעשו באמצעות אתרי מובייל ואפליקציות.

בוקינג שולטת בתחום המלונאות בהזמנות המקוונות. צילום Depositphotos

כאשר מדברים על ה-OTA, הכוונה בעיקר למונופולים התיירותיים. הגדולים פרייסליין ואקספדיה, שתחתיהן מרוכזים כמעט כל אתרי ה-OTA. שני הגדולים האלה גם קונים במהירות אתרים חדשים המנסים להיכנס לתחום.

Phocuswright  מציין עוד כי היסטורית, ה-OTAs התמקדו יותר על הטכנולוגיה מאשר ספקי התיירות וכי חשיבותם היחסית היא בקטגוריה מסוימת: המחקר שלהם אומר כי עבור חברות תעופה המסורתיות (המכונות חברות הלגאסי), ערוץ הסוכן האינטרנטי מספק כמות משמעותית של הזמנות און ליין. זאת בניגוד לחברות הלואו-קוסט, שכמעט אינן באות לידי ביטוי אצל ה-OTAs .

אולם, לפי המחקר, ללא ספק באחד מענפי התיירות החשובים הערוצים המקוונים הם השליטים: במלונאות, תחום המובל על ידי האתר Booking.com השולט בתחום.

כתבה קודמת: אתרי ה-OTA – המלונאות היתה רק ההתחלה

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=91706

אולי יעניין אתכם גם

  • ארקיע מציעה מבצעי אביב משתלמים ליעדים נבחרים באירופהארקיע מציעה מבצעי אביב משתלמים ליעדים נבחרים באירופה
  • נתוני אמת של מאסטרקארד: היעדים הזולים לחופשת קיץ באירופהנתוני אמת של מאסטרקארד: היעדים הזולים לחופשת קיץ באירופה
  • שביתות צפויות בנמלי תעופה ורכבות בחג המולד וראש השנה האזרחיתשביתות צפויות בנמלי תעופה ורכבות בחג המולד וראש השנה האזרחית
  • היעדים הטובים באירופה שהציעו את התמורה הטובה לכסףהיעדים הטובים באירופה שהציעו את התמורה הטובה לכסף
  • חברות התעופה באירופה מבטלות 15,788 טיסות מתוכננות לאוגוסטחברות התעופה באירופה מבטלות 15,788 טיסות מתוכננות לאוגוסט
תגיות:
בוקינג אירופה OTA הזמנות מקוונות Phocuswright
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version