דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » חברת טרה נובה מונתה לנציגת רשות התיירות של פולין בישראל

חברת טרה נובה מונתה לנציגת רשות התיירות של פולין בישראל

מערכת האתר 24 בינואר 2022 19:31

לישראל חשיבות רבה בתעשיית התיירות הפולנית: בשנת 2019 ביקרו 289,000 תיירים ישראלים בפולין, וכך הפכה ישראל לאחד מ-10 השווקים המובילים מחוץ למזרח אירופה

חברת טרה נובה מונתה לנציגת רשות התיירות של פולין בישראל זמושץ': עיר עתיקה וקסומה. צילום לשכת התיירות של פולין

רשות התיירות של פולין (PTO) חוזרת לפעול בישראל, ותצא בקמפיין חדש לעידוד התיירות הישראלית למדינה. לאחר מחקר אסטרטגיה מעמיק הגדירה PTO את החזון, הקונספט השיווקי ותכנית הפעולה שלה, ולשם יישום אסטרטגיה זו מינתה את חברת טרה נובה הישראלית, Terranova Tourism Marketing & Consultancy, כנציגת השיווק והיח"צ של הרשות בארץ.

Terranova תהיה אחראית על פיתוח וחיזוק המודעות למותג פולין עבור פלחי שוק ישראליים שונים, ובמיוחד משפחות, דור המילניום, בני הדור השלישי, הנוסע העצמאי ועוד. הפעילות תתמקד בהצגת המגוון העשיר של פולין עבור תיירים המתעניינים בטבע, תרבות, בריאות, ספורט, לייפסטייל, מורשת, שופינג, קולינריה ובתי מלון מפנקים. דגש יינתן על חיזוק הקשרים עם אנשי תעשיית התיירות והמדיה, וכן על פיתוח עמוד הפייסבוק והאתר בעברית.

לישראל חשיבות רבה בתעשיית התיירות הפולנית: בשנת 2019 ביקרו 289,000 תיירים ישראלים בפולין, וכך הפכה ישראל לאחד מ-10 השווקים המובילים מחוץ למזרח אירופה.

דורותה זדרוזנה, האחראית על השוק הישראלי ב-PTO. צילום Polish Tourism Organisation
דורותה זדרוזנה, האחראית על השוק הישראלי ב-PTO. צילום Polish Tourism Organisation

גב' דורותה זדרוזנה, האחראית על השוק הישראלי ב-PTO, אמרה במעמד חתימת ההסכם: "אנו מתרגשים לפתוח פרק חדש של שיווק חדשני של פולין בישראל. Terranova נבחרה בזכות הניסיון שלה בשיווק יעדי תיירות בישראל. אנו משוכנעים שיחד עם שותפינו בישראל והספקים בפולין, נגדיל את מספר הישראלים שיבקרו בפולין לרמות שראינו ב-2019. אנו מצפים לקבל את פני התיירים הישראלים!"

דב קלמן, מייסד ומנכ"ל Terranova, הביע את תודתו ל-PTO על המינוי: "אנו שמחים על שנבחרנו לייצג את רשות התיירות של פולין בתחום השיווק ויח"צ ומתכוונים לשנות ולהעלות את תדמיתה בישראל, ולהציגה כפי שהיא – יעד מפתיע, מרגש שנותן תמורה מצוינת לכסף. יעד מתאים לחופשות פעילות וחופשות עירוניות לכל הגילאים והמגזרים, ובכל עונות השנה.

דב קלמן, מייסד ומנכ"ל Terranova. צילום יח"צ
כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=122626

אולי יעניין אתכם גם

  • מגדל ביטוח זכתה במכרז ביטוחי הנסיעות לחו"ל של מכבי שירותי בריאותמגדל ביטוח זכתה במכרז ביטוחי הנסיעות לחו"ל של מכבי שירותי בריאות
  • וידאו: הצצה למשרדיה החדשים של קתאי פסיפיק בישראלוידאו: הצצה למשרדיה החדשים של קתאי פסיפיק בישראל
  • ישראלים לא יידרשו לבצע בדיקת PCR בכניסה לטורקיהישראלים לא יידרשו לבצע בדיקת PCR בכניסה לטורקיה
  • ליגת ההוקי הלאומית (NHL) תשמש מדיה לקידום ‘More At Sea’ליגת ההוקי הלאומית (NHL) תשמש מדיה לקידום ‘More At Sea’
  • אוניית הפאר וויאג'ר ריג'נט סבן סיז קרוזס ביקרה בישראלאוניית הפאר וויאג'ר ריג'נט סבן סיז קרוזס ביקרה בישראל
תגיות:
רשות התיירות של פולין
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version