דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » וויזאייר לאיחוד האירופי: "בטלו את הקפאת חובת העמידה בחוק 80/20"

וויזאייר לאיחוד האירופי: "בטלו את הקפאת חובת העמידה בחוק 80/20"

דפנה וייס 24 ביולי 2020 9:36

"התוכנית העכשווית להמשיך את הקפאת החוק עד מרץ 2021 נוגדת את עיקרון התחרות החופשית", אמר מנכ"ל וויזאייר

וויזאייר לאיחוד האירופי: "בטלו את הקפאת חובת העמידה בחוק 80/20" מטוס איירבוס A320neo של חברת וויזאייר. צילום יח"צ

חברת וויזאייר (Wizz Air), קוראת לאיחוד האירופי לבטל את ההחלטה להקפיא את חובת העמידה בחוק ה-80/20, שמחייב חברות תעופה להוציא לפחות 80% מהטיסות במשבצת שלהן בשדה התעופה או שיאבדו אותה, ולתת הזדמנות לחברות נוספות להיכנס למשבצות האלו. שכן, אם ההחלטה תמשך עד לחורף, היא תמנע מהחברה את האפשרות להתרחב למשבצות האלו ולהרחיב את השירותים שהיא מספקת לנוסעים רבים.

דוגמה למצב, ניתן לראות בהודעות הרשמיות שהוציאו חלק מחברות התעופה שמשובצות בשדה התעופה גטוויק שבלונדון, לפיהן הן מאמינות שייקח להן שנים עד שהביקוש יחזור למצב נורמלי. חברת Wizz Air מאמינה ששמירת המשבצת שלהן, על אף שאינן פעילות, נוגד את הרצון להתרחבות של חברות תעופה, של שדות תעופה ושל השיקום הכלכלי של האיחוד האירופי ושל הערים בהן נמצאים שדות התעופה.

שלא כמו חברות תעופה לאומיות, Wizz Air לא קיבלה סיוע כלכלי מאף מדינה, אך כבר שיקמה 77% מהקיבולת שלה והיא מעוניינת להמשיך לבחון אופציות שיווקיות חדשות, כולל להיכנס למשבצות ה"נעולות" שבשדות התעופה.

ג'וזף וארדי, מנכ"ל Wizz Air: "התוכנית העכשווית להמשיך את הקפאת החוק עד מרץ 2021 נוגדת את עיקרון התחרות החופשית ומגנה על חברות עם מודל עסקי חלש, בעוד שחברות כמו Wizz Air מוכנות לקחת אפשרויות שיווקיות חדשות ולספק אף הזדמנויות במחירים זולים יותר לנוסעים שלה. אני קורא לאיחוד האירופי לבטל את ההחלטה עבור כל חברות התעופה באירופה ולתמוך בשיקום תעשיית התעופה והתעשיות שנלוות אליה".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=108624

אולי יעניין אתכם גם

  • וויזאייר מבטלת את הטיסות לישראל עד לחודש ינואר 2025וויזאייר מבטלת את הטיסות לישראל עד לחודש ינואר 2025
  • תוצאות החום הכבד באירופה: מסלול נמל התעופה של דברצן ניזוק ונסגרתוצאות החום הכבד באירופה: מסלול נמל התעופה של דברצן ניזוק ונסגר
  • וויזאייר מתכננת לבטל טיסות למספר יעדיםוויזאייר מתכננת לבטל טיסות למספר יעדים
  • וויזאייר מדווחת על מספר שיא של נוסעים בשנה החולפתוויזאייר מדווחת על מספר שיא של נוסעים בשנה החולפת
  • חברת וויזאייר מתכננת לדחות את חידוש הטיסות לישראל עד לחודש מרץחברת וויזאייר מתכננת לדחות את חידוש הטיסות לישראל עד לחודש מרץ
תגיות:
וויזאייר
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version