דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » "הממשלה התמהמה מדי במענה לעולם התיירות הנכנסת והיוצאת"

"הממשלה התמהמה מדי במענה לעולם התיירות הנכנסת והיוצאת"

מערכת האתר 26 בדצמבר 2021 11:16

ח"כ מיכאל ביטון, יו"ר ועדת הכלכלה התייחס הבוקר למשבר בענף התיירות והתעופה בדיון המתקיים בשעה זו ועוסק בתיקונים לתקנות הטיס בנושא אגרות שמשלמות חברות הפועלות בענף

"הממשלה התמהמה מדי במענה לעולם התיירות הנכנסת והיוצאת" מטוסים חונים בנתב"ג. צילום עוזי בכר

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מיכאל ביטון, התייחס הבוקר למשבר בענף התיירות והתעופה בדיון של ועדת הכלכלה, המתקיים בשעה זו ועוסק בתיקונים לתקנות הטיס בנושא אגרות שמשלמות חברות הפועלות בענף. בפתח הדיון התייחס מנהל רשות התעופה האזרחית, יואל פלדשו, לנושא האגרות, על רקע המצב של חברות התעופה, ואמר כי אם רת"א לא תגבה אגרות היא תתקשה להתקיים. הוא הוסיף, כי התיקונים מבקשים להוזיל אגרות על רוב הפעילויות ויש מספר שירותים שרת"א לא גבתה אגרה עבורם בעבר, וכעת מבקשת לגבות אגרה תוך שימת לב למצב התעשייה היום.

סמנכ"ל אל על, שלומי עם שלום, אמר כי גם באל על סבורים שרת"א היא גוף חשוב ומשמעותי לתעופה בישראל, אך הוועדה דנה באגרות כשטרם הוסדר נושא הפיצוי לחברות התעופה. לדבריו, "עדיין לא הושלם מתווה הסיוע כמו שהובטח. היום יצביעו בממשלה על סיוע לתיירות, ואנחנו כנראה ילדים חורגים. נכון להגיד שיש פה ארון קבורה של התעופה הישראלית וכדאי שלא נתקע בו עוד מסמרים. אין טיסות, יש ביטולים וכל יום המצב הוא יותר גרוע".

בתגובה לכך אמר היו"ר ביטון: "אני בדעה שהקורונה משפיעה על הכלכלה הישראלית והמדינה ידעה לגלות נדיבת עצומה כלפי שכירים ועצמאים ועסקים בגלגולים קודמים. כרגע מסתמן שההשפעה המרכזית ביותר היא על התיירות, התעופה ועסקי פנאי, והממשלה נדרשת לפעול מהר ובאופן נמרץ ולא להרוג ענפים שלמים. הממשלה התמהמה מדי במענה לעולם התיירות, גם הנכנסת וגם היוצאת. התיירות היוצאת היא כמעט ללא אבא בממשלה, בניגוד לענף התיירות הנכנסת ששר התיירות מרגיש אחראי לה, והאבא לתיירות היוצאת צריך להיות שר האוצר. היא חלק מעולם התעופה, ובוודאי שנדון בקרוב גם בסוגיית התיירות התעופה והפנאי והתכנית הכלכלית של הממשלה".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=121791

אולי יעניין אתכם גם

  • הוארכו התקנות המגבילות את הפעילות בתחומי התעופה והתחבורההוארכו התקנות המגבילות את הפעילות בתחומי התעופה והתחבורה
  • היער השחור- היעד השני בעדיפות הישראלים, אחרי ברליןהיער השחור- היעד השני בעדיפות הישראלים, אחרי ברלין
  • אזרחית ישראלית כבת 50 נהרגה בקפריסיןאזרחית ישראלית כבת 50 נהרגה בקפריסין
  • השרה עומר ינקלביץ' הגיעה לסיור במלונית קורונה במלון דן ירושליםהשרה עומר ינקלביץ' הגיעה לסיור במלונית קורונה במלון דן ירושלים
  • אינדונזיה: 3 שקלים לגסטהאוסאינדונזיה: 3 שקלים לגסטהאוס
תגיות:
תיירות נכנסת ויוצאת
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version