דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
IASIAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » דלתא איירלינס מעדכנת את מדיניות חיות תמיכה רגשית בטיסותיה

דלתא איירלינס מעדכנת את מדיניות חיות תמיכה רגשית בטיסותיה

עוזי בכר 10 בינואר 2021 6:40

החל מה-11 בינואר 2021 יורשו לטוס בתא הנוסעים חיות שירות מאומנות בלבד, בכפוף לתיעוד רשמי כי בעל החיים עומד בדרישות אילוף ובריאות ולא חיות תמיכה רגשית

דלתא איירלינס מעדכנת את מדיניות חיות תמיכה רגשית בטיסותיה דלתא איירליינס: שינוי מדיניות חיות תמיכה רגשית. צילום Depositphotos

החל מה-11 בינואר 2021 חברת דלתא איירליינס לא תאפשר עוד לצרף לתא הנוסעים חיות תמיכה רגשית (ESA – Emotional Support Animal). לטענתה למען ביטחונם של שאר הנוסעים. החלטת חברת התעופה באה בעקבות הודעת משרד התחבורה האמריקני (U.S. Department of Transportation) מחודש שעבר הקובע כי חברות תעופה אינם נדרשים עוד להכיר בחיות תמיכה רגשית כחיות שירות.

חיות תמיכה רגשית, ברוב המקרים כלבים או חתולים, מורשים להצטרף לתא הנוסעים במקרים בהם בעליהם זקוקים להם לתמיכה נפשית או רגשית בכפוף לאישורים רפואיים מרופא פסיכיאטר או פסיכולוג מוסמך. מדובר בהטסת בעל החיים לצידו של הבעלים גם ללא כלוב הטסה. מספרם הלך וגדל בשנים האחרונות ולא תמיד מסיבות מוצדקות. בנוסף, נראו במטוסים בעלי חיים מסוגים שונים כמו חזירים, טווסים, סוסי פוני ועוד, שיצרו בעיתיות לשאר הנוסעים.

לעומתם, דלתא איירליינס תאפשר לחיות שירות לטוס לצד בעליהם בכפוף לתיעוד רשמי כי בעל החיים עומד בדרישות אילוף ובריאות. בנוסף, תבטל חברת התעופה את האיסור על כלבים מסוג פיטבול לשמש כחיית שירות בתנאי שהם עומדים בדרישות חיות שירות מאומנות.

חיית שירות היא: "חיה אשר אולפה באופן פרטני לבצע משימות בעבור אדם עם מוגבלות, כגון: כלב נחייה, כלב סימון (hearing dog) שאולף להתריע על השמעת צלילים לאנשים עם מוגבלות שמיעה, כלב שאולף לסייע לאנשים בספקטרום האוטיסטי או חיה אחרת אשר אולפה לספק הגנה אישית או לבצע פעולות חילוץ של אנשים עם מוגבלות או לבצע פעולות סיוע יומיומיות בעבורם" (תקנה 1 לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), תשע"ג-2013).

"אנו מברכים על השינוי שיאפשר לחברות התעופה לדאוג לבטיחותם של הנוסעים ואנשי הצוות, תוך הגנה על זכויות הלקוחות הזקוקים לעזרת חיות שירות מאומנות", אמרה אליסון אוסבנד (Allison Ausband), מנהלת שירותי טיסה בדלתא איירליינס.

"המדיניות המעודכנת של דלתא איירליינס עוקבת אחר עלייה של כמעט 85% באירועי בעלי חיים מאז 2016, כולל הטלת שתן, עשיית צרכים ונשיכות", אמר דייוויד גאריסון (David Garrison), מנהל בטיחות וביטחון בדלתא איירליינס. "בראש סדר העדיפויות שלנו הבריאות, הבטיחות והנוחות של לקוחות דלתא איירליינס ואנשינו. אנו מאמינים מאוד ששינוי מדיניות זה ישפר את חווית הטיסה לכולם. "

מטוס איירבוס A330-900neo של דלתא איירליינס. צילום איירבוס

שינוי המדיניות בחברת דלתא איירליינס כוללת:

*לקוחות המחזיקים בכרטיס טיסה בצמוד לחיות תמיכה רגשית שאושרו לפני ה- 11 בינואר 2021, עשויים לטוס כמתוכנן. חיות שירות מאומנות מוגדרות ככלבים ללא קשר לגזע, שהוכשרו במיוחד לסייע לאדם עם מוגבלות.

*דלתא איירליינס תבטל את איסורה על כלבים מסוג פיטבול העומדים בדרישות התיעוד של חיות שירות מאומנות; עם זאת, בהתאם למדיניות הנוכחית של דלתא איירליינס, כלבים מסוג פיטבול לא יורשו לטוס כחיות תמיכה רגשית עבור אותם לקוחות שהזמינו ואושרו לפני 11 בינואר 2021.

*לקוחות הנוסעים לצד כלבי שירות מאומנים צריכים להגיש תיעוד מתאים (DOT) באמצעות אתר Delta.com המעיד על בריאותו, אילופו והתנהגותו של הכלב 48 שעות לפני היציאה. אם הוזמנה טיסה פחות מ- 48 שעות לפני היציאה, לקוח רשאי להציג את התיעוד בדלפק הצ'ק אין או בשער היציאה.

*לקוחות הטסים עם כלב שירות מאומן בטיסות המתוכננות לשמונה שעות ומעלה, חייבים גם להגיש טופס תעודת סיוע בנושא המעיד כי הכלב לא ישוחרר במטוס או הוא יכול לעשות זאת מבלי לגרום לבעיות בריאותיות. דלתא תמשיך למנוע כניסת כל חיית שירות מאומנת המהווה איום או מפגינה התנהגות תוקפנית או בלתי הולמת במסגרת ציבורית.

מידע נוסף על מדיניות השירות המעודכנת של דלתא, שנכנסת לתוקף ב -11 בינואר 2021, זמין באתר Delta.com.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=113323

אולי יעניין אתכם גם

  • דלתא איירליינס: טיסה ישירה מתל אביב לאטלנטה הושקה הבוקר בנתב"גדלתא איירליינס: טיסה ישירה מתל אביב לאטלנטה הושקה הבוקר בנתב"ג
  • דלתא איירליינס עוברת לטיסה יומית בקו אטלנטה תל אביבדלתא איירליינס עוברת לטיסה יומית בקו אטלנטה תל אביב
  • דלתא איירליינס מציעה מבחר חדש של פינוקיםדלתא איירליינס מציעה מבחר חדש של פינוקים
  • דלתא איירליינס השיקה את הטיסה הישירה מתל אביב לבוסטוןדלתא איירליינס השיקה את הטיסה הישירה מתל אביב לבוסטון
  • דלתא איירליינס: קיץ עם יותר טיסות טרנס-אטלנטיות וחוויות טיסה פרמיוםדלתא איירליינס: קיץ עם יותר טיסות טרנס-אטלנטיות וחוויות טיסה פרמיום
תגיות:
דלתא איירליינס משרד התחבורה האמריקני חיות תמיכה רגשית
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version