IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תעופה » דלתא איירליינס מקימה חטיבת ניקיון גלובלית

דלתא איירליינס מקימה חטיבת ניקיון גלובלית

דפנה וייס 15 ביוני 2020 12:07

"המהפך בתחום הניקיון אותו חווים הלקוחות כיום, הוא הבסיס עליו נבנית חווית הנסיעה העתידית של דלתא להנאת לקוחותינו", מדגישים בחברת התעופה

דלתא איירליינס מקימה חטיבת ניקיון גלובלית חיטוי מטוס דלתא איירליינס. צילום יח"צ

דלתא איירליינס מקימה את חטיבת הניקיון הגלובלית הראשונה בתעשיית התעופה. זוהי מחלקה חדשה בארגון חוויית הלקוח, המוקדשת לחדשנות ופיתוח הסטנדרטים של הניקיון הגבוהים ממילא.

בשלושת החודשים שחלפו מאז שהמגיפה העולמית השפיעה באופן דרמטי על העולם, צוותים ברחבי דלתא הקימו, במהירות וביעילות, סטנדרט חדש של ניקיון לדלתא ולכל תעשיית התעופה.

מהלך אחרון זה הוא דרך ייחודית עבור המוביל העולמי להמשיך ולהביא להתמקדות במאמצי הניקיון – כחלק ממעטפות ההגנה שדלתא מציעה לנוסעים.

"המהפך בתחום הניקיון אותו חווים הלקוחות כיום, הוא הבסיס עליו נבנית חווית הנסיעה העתידית של דלתא להנאת לקוחותינו". את הפעילות מוביל מייק מדירוס (Mike Medeiros), סגן נשיא האחראי על ניקיון גלובלי (Global Cleanliness).

"עד כה מייק היה המוביל האיתן בהתמקדות שלנו במהפך ובניקיון, ובאופן יעיל עבד עם כל הצוותים כדי לתאם את המאמצים העצומים שלנו בהיקפם הנדרש", אומר ביל לנטש (Bill Lentsch), המנהל הראשי האחראי על חווית הלקוח בדלתא. "צוות זה יביא את אותו המיקוד וההקפדה על ניקיון, שאנו ידועים בהם כשאנו פועלים לממש את ציפיות הלקוחות שלנו בכל הקשור לעניינים של ביצוע מבחינת זמן, שלימות וטיפול במטענים – כך שלקוחות יוכלו להרגיש בטוחים בבחירתם לטוס איתנו".

מטוס דלתא איירליינס. צילום:יח"צ
מטוס דלתא איירליינס. צילום:יח"צ

חטיבת 'הניקיון העולמי' תמשיך לפתח ולממש את הסטנדרטים של הניקיון ואת שיטות וניהול האיכות של דלתא, בכדי להבטיח חוויה בטוחה ומחוטאת באופן קבוע בכל המתקנים והמטוסים שלנו – הן לעובדים והן ללקוחות.

"אין דבר חשוב יותר מבריאותם ובטיחותם של עמיתנו ולקוחותינו", מוסיף מדירוס. "אני מצפה להביא לחידוש התהליכים שלנו ולהעלאת הסטנדרטים שלנו כך שכל לקוח בכל טיסה ירגיש בטוח בבחירתו לטוס עם דלתא".

לסרטון  וידאו : לחצו כאן

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=107378

אולי יעניין אתכם גם

  • דלתא איירליינס: טיסה ישירה מתל אביב לאטלנטה הושקה הבוקר בנתב"גדלתא איירליינס: טיסה ישירה מתל אביב לאטלנטה הושקה הבוקר בנתב"ג
  • דלתא איירליינס עוברת לטיסה יומית בקו אטלנטה תל אביבדלתא איירליינס עוברת לטיסה יומית בקו אטלנטה תל אביב
  • דלתא איירליינס מציעה מבחר חדש של פינוקיםדלתא איירליינס מציעה מבחר חדש של פינוקים
  • דלתא איירליינס השיקה את הטיסה הישירה מתל אביב לבוסטוןדלתא איירליינס השיקה את הטיסה הישירה מתל אביב לבוסטון
  • דלתא איירליינס: קיץ עם יותר טיסות טרנס-אטלנטיות וחוויות טיסה פרמיוםדלתא איירליינס: קיץ עם יותר טיסות טרנס-אטלנטיות וחוויות טיסה פרמיום
תגיות:
דלתא איירליינס חטיבת הניקיון הגלובלית
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס