IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » ידיעות בקצרה » תחרות Booking Hero חוזרת

תחרות Booking Hero חוזרת

דפנה וייס 5 באוקטובר 2018 11:46

בחרו את ספק האירוח שעשה לכם את הטיול ותוכלו לזכות ב-25,000 יורו להוצאות ב-Booking.com

תחרות Booking Hero חוזרת קארן, מארחת בסקוטלנד שעזרה לזוג מקנדה לגלות את שורשיו. צילום מסרטון של בוקינג

Booking.com מכריזה על השקת התחרות השנתית השנייה של #BookingHero. החברה מזמינה לקוחות לספר לעולם על מישהו במקום אירוח שהפך את הטיול שלהם לבלתי נשכח, עם הזדמנות לזכות ב- 25,000 יורו בקרדיט של Booking.com – גם עבורם וגם עבור ה- #BookingHero שלהם.

כדי למנות את ה-#BookingHero שלהם ולהירשם לתחרות, על הלקוחות לשתף את הסיפור שלהם בפייסבוק או באינסטגרם ולוודא שהפרטים הבאים כלולים:

  1. היכן שהו בנסיעתם דרך Booking.com.
  2. השם הפרטי של ה- #BookingHero שלהם ותפקידם במקום האירוח (אם רלוונטי).
  3. כיצד ה- #BookingHero שלהם עשה מעל ומעבר.
  4. תיוג באמצעות האשטאג #BookingHero ואם אתם משתפים באינסטגרם, תייגו @bookingcom. חשבון האינסטגרם חייב להיות ציבורי כדי שניתן יהיה לצפות בפוסט.

Booking.com תבחר את הסיפורים המיוחדים ביותר של ספקי האירוח. ספק נסיעות אחד שהוא #BookingHero והלקוחות שמינו אותו, יזכו כל אחד ב-25,000 יורו להוציא ב-Booking.com, והזוכים במקום השני והשלישי יחד עם הלקוחות שמינו אותם יזכו ב- 5,000 יורו כל אחד בקרדיט נסיעות של Booking.com.

על פי אוליביר גרמילון, סגן נשיא ב-Booking.com: "יציאה לחופשה זה לא רק טיול ביעדים חדשים ויפים, אלא גם מפגש עם אנשים מדהימים והחוויות המיוחדות שאתם חולקים יחדיו. מקומות האירוח השותפים שלנו, המפליאים בקסמי האירוח שלהם מדי יום, בין אם זה ביחס אישי מיוחד או בעשיה מעל ומעבר למצופה כדי לשנות מקצה אל קצה טיול של מישהו, הם גיבורי הנסיעות האמיתיים, המעוררים בנו הערצה והערכה בשל המסירות יוצאת הדופן והמחויבות שלהם בעבודה היום-יומית".

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=88348

אולי יעניין אתכם גם

  • בוקינג לא תוכל להגביל מלונאים לפרסם מחירים נמוכים ממחיריהבוקינג לא תוכל להגביל מלונאים לפרסם מחירים נמוכים ממחיריה
  • דיזנהאוז חתמה על הסכם עם בוקינג להזמנה ישירה של כל התוכן באתרדיזנהאוז חתמה על הסכם עם בוקינג להזמנה ישירה של כל התוכן באתר
  • ביום האבוקדו הבינלאומי אפשר היה לישון בתוך אבוקדוביום האבוקדו הבינלאומי אפשר היה לישון בתוך אבוקדו
  • הרגלי הנופש של דור ה-Z לפי בוקינגהרגלי הנופש של דור ה-Z לפי בוקינג
  • גאווה כפול ארבע לקבוצת לופטהנזהגאווה כפול ארבע לקבוצת לופטהנזה
תגיות:
בוקינג booking hero אוליבר גרמילון זכיות
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס