היום הודיע תמיר קוברין, מנכ"ל מלון "המלך דוד" ירושלים, לשלומי טחן, מנכ"ל החברה, על רצונו לסיים את תפקידו ב-30 ליוני 2025 לאחר 5 שנים ולחזור לאיטליה מקום מגוריו
אנו משתמשים בקובצי Cookie כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך, לנתח תעבורה ולהתאים את התוכן באופן אישי. בהמשך השימוש באתר, את/ה מאשר/ת את השימוש שלנו בקובצי Cookie