בצעד דרמטי שהכה בתדהמה את ענף התיירות, הודיעה העירייה על איסור גורף של פרסומות לטיסות בשטחה. המטרה: בלימת עידוד הצריכה של אחד הענפים המזהמים בעולם. האם מדובר בפריצת דרך סביבתית או בצעד פופוליסטי שפוגע בכלכלה?
אנו משתמשים בקובצי Cookie כדי לשפר את חוויית הגלישה שלך, לנתח תעבורה ולהתאים את התוכן באופן אישי. בהמשך השימוש באתר, את/ה מאשר/ת את השימוש שלנו בקובצי Cookie