
נערכים לקיץ: טרמינל 1 בנמל התעופה בן גוריון יפתח מחדש לפעילות
מהלך זה ייתן מענה לגידול הצפוי בתנועת הנוסעים בחודשי הקיץ וישפר את השירות; הטיסות הפנים-ארציות יחודשו ב-28 ביוני, והטיסות הבינלאומיות יחזרו לפעול מהטרמינל ב-1 ביולי. הנוסעים מתבקשים לבדוק מראש מאיזה טרמינל ממריאה טיסתם













