IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » סוכנים » התאחדות משרדי הנסיעות נפרדה מדוד מימון

התאחדות משרדי הנסיעות נפרדה מדוד מימון

עוזי בכר 28 במרץ 2018 12:11

התאחדות משרדי הנסיעות ערכה ארוחת ערב חגיגית במסעדת דקא למנכ"ל היוצא של אל על, דוד מימון, בהשתתפות בכירי משרדי הנסיעות, מנכ"ל אל על הנכנס גונן אוסישקין, סמנכ"ל למסחר מיקי שטרסבורג מנהל סניף ישראל ירום ודיש וצוות סניף ישראל

התאחדות משרדי הנסיעות נפרדה מדוד מימון מימין: דוד מימון, מנכל אל על היוצא וקובי קרני, יור ההתאחדות משרדי הנסיעות. צילום יחצ

התאחדות משרדי הנסיעות ערכה לדוד מימון, מנכ"ל אל על היוצא, ערב פרידה במסעדת דקא בהשתתפות יו"ר ההתאחדות מר קובי קרני, מנכ"לית ההתאחדות חני סובול , חברי ועד ההתאחדות , בכירי משרדי הנסיעות, מנכ"ל אל על הנכנס גונן אוסישקין, סמנכ"ל למסחר מיקי שטרסבורג, מנהל סניף ישראל ירום ודיש וצוות סניף ישראל .

ראשון בירך מר קובי קרני יו"ר התאחדות משרדי הנסיעות " לאורך השנים נוצרה בין דוד לביני חברות אמיצה המבוססת על הערכה והוגנות. דוד הביא את החברה לשיאים שחברת אל על לא ידעה כמותם" אני בטוח שחברות זו תשאר שנים רבות". מר קרני סיים באיחולי הצלחה למנכ"ל היוצא ואיחולי הצלחה למנכ"ל הנכנס גונן אוסישקין וכן לסמנכ"ל למסחר מיקי שטרסבורגר .

אחריו בירך גונן אוסישקין מנכ"ל אל על  שאמר ביין היתר " דוד הוא ללא ספק אחד המנכ"לים  הטובים שהיו  לאל על . אני רוצה להודות לו על העבודה המשותפת על הזכות ועל האימון שנתן בי. אוסישקין הודה אישית לצוות סניף  ישראל ולציבור הסוכנים על השותפות לדרך.

אחרון בירך דוד מימון המנכ"ל היוצא. דוד תיאר את הפגישה הראשונה עם קובי קרני יו"ר ההתאחדות ואת העובדה כי כבר בפגישה הראשונה היה ברור כי מערכת היחסים תהיה הוגנת. לאורך כל שנות עבודתו התקיימה הדברות גם כאשר היו חילוקי דעות. הוא ציין את היחסים הטובים עם סוכני הנסיעות שעמדו לצד אל על וסייעו ככל שיכלו בעת השיבושים בטיסות. עוד אמר מיימון " היחודיות של אל על הוא ביחס האישי לסוכנים איזה מנכ"ל של חברת תעופה יקבל טלפון מסוכן שיבקש ממנו לעכב את הטיסה כי קבוצה של 25- 30 נוסעים נתקעה בפקק בדרך לשדה התעופה ? איזו חברה נותנת לסוכן כלים לשמר לקוח פלטינום? היחס האישי והפתרונות בזמן אמת של סניף ישראל לציבור הסוכנים הם נדבך חשוב בהישגי הסניף ואני מקווה שזה יישמר גם בעתיד" .

דוד הודה לחברי ההתאחדות ולסוכנים על הערב המרגש ואיחל למחליפו גונן אוסישקין ולמיקי שטרסבורגר הצלחה בתפקידם.

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=81848

אולי יעניין אתכם גם

  • אל על משנה את החלטתה: כן תשלם תגמול של 3% לסוכני הנסיעותאל על משנה את החלטתה: כן תשלם תגמול של 3% לסוכני הנסיעות
  • הכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות – ב"מסע אל הלקוח החדש"הכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות – ב"מסע אל הלקוח החדש"
  • ארגון מחדש בהתאחדות משרדי הנסיעותארגון מחדש בהתאחדות משרדי הנסיעות
  • לראשונה  בישראל – כנס ECTAA של האיחוד האירופי ממחר בירושליםלראשונה  בישראל – כנס ECTAA של האיחוד האירופי ממחר בירושלים
  • הסוכנים והחדשנות המשבשת: איך הופכים את הלימון הזה ללימונדההסוכנים והחדשנות המשבשת: איך הופכים את הלימון הזה ללימונדה
תגיות:
התאחדות משרדי הנסיעות חני סובול קובי קרני גונן אוסישקין
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס