IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » לשכת מארגני תיירות נכנסת:"ביטולים בהיקף 35% ביולי – אוגוסט"

לשכת מארגני תיירות נכנסת:"ביטולים בהיקף 35% ביולי – אוגוסט"

דפנה וייס 23 במרץ 2016 0:00

לשכת מארגני תיירות נכנסת מעריכה שכמות הביטולים בקרב מארגני התיירות הנכנסת עומדים על 35% לחודשים יולי- אוגוסט. אי וודאות מאפיינת כעת את הרבעון שהיה אמור להיות שיא, בהיקף של 1.1 מיליון מבקרים

לשכת מארגני תיירות נכנסת:"ביטולים בהיקף 35% ביולי – אוגוסט" 080720rad3D347@AMI_ETGAR-1

לשכת מארגני תיירות נכנסת מעריכה שכמות הביטולים בקרב מארגני התיירות הנכנסת הינה בהיקף של35% לחודשים יולי אוגוסט ,חודשים אלה מאופיינים בעיקר בתנועה של בודדים .

 

הביטולים ועצירת ההזמנות משפיעים באופן ישיר על הקטנה דרמטית במחזור העסקים. הביטולים ועצירת ההזמנות מורידים לטמיון השקעות שנעשו במהלך השנה שקדמה למשבר.

 

 

הרבעון האחרון של השנה היה אמור להיות רבעון שיא עם תנועה של קבוצות ובודדים בהיקף של 1.1 מליון מבקרים וקיימת אי ודאות גדולה על עוצמת ההשפעה של מבצע "צוק איתן" על התיירות הנכנסת וכפועל יוצא על מארגני תיירות נכנסת.

.

סימן שאלה גדול לגבי אחוז המימוש של היקף ההזמנות הקיימות  ואי וודאות לגבי רמת ההזמנות החדשות המיועדות להתקבל במהלך העסקים הרגיל.

 

בשלב זה למארגני התיירות הנכנסת הערכות ראשוניות לפגיעה בהכנסות בהיקף של-200 150 מיליון דולר ליולי -דצמבר.

 

נתונים סופים על היקף הנזקים הצפויים למארגני התיירות  נוכל למסור רק לאחר סיום מבצע "צוק איתן".

 

 

מטרות המרכזיות של חברי הלשכה והפעולות המתבצעות במהלך מבצע "צוק איתן"

 

1.      לשמור על למעלה מ-10,000 צינורות שיווק שאיתם חברי הלשכה עובדים.   

2.      למנוע ככל שניתן ביטולים של הזמנות לחודשים הקרובים,

3.      במידה ויש ביטול מנסים לדחות את ההזמנה למועד אחר.

4.      לעבוד מול משרד התיירות ותעשיית התיירות בהכנת תוכנית ליום אחרי.

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75369

אולי יעניין אתכם גם

  • פורום ארבעת שרי החוץ יוצא לדרך, וידון, בין השאר, בעידוד התיירותפורום ארבעת שרי החוץ יוצא לדרך, וידון, בין השאר, בעידוד התיירות
  • איבריה בוחנת יעדים חדשיםאיבריה בוחנת יעדים חדשים
  • חברות התעופה מתגברות טיסות ליעדי המדינות הצהובותחברות התעופה מתגברות טיסות ליעדי המדינות הצהובות
  • השפעת הטרור על התיירות הנכנסת היא דיפרנציאליתהשפעת הטרור על התיירות הנכנסת היא דיפרנציאלית
  • רכבת היורוסטאר חידשה את השירות הישיר מלונדון לדיסנילנד פריזרכבת היורוסטאר חידשה את השירות הישיר מלונדון לדיסנילנד פריז
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס