IAS

לאתר הסוכנים

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
הרשמה לניוזלטר
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
IAS
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
  • ראשי
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
  • דרושים
ראשי » תיירות » מארגני התיירות: "הנזקים ללקוחות מוערכים בכ-10 מיליון דולר"

מארגני התיירות: "הנזקים ללקוחות מוערכים בכ-10 מיליון דולר"

עוזי בכר 6 באפריל 2016 0:00

מארגני התיירות טוענים כי ללא התערבות הממשלה, במתן פיצויים ללקוחות, עלול ענף התיירות לספוג מכה כלכלית קשה."אין לענף אפשרות לעמוד בתשלום פיצויים ללקוחות שנתקעו בחו"ל המוערך בכ- 10 מיליון דולר"

מארגני התיירות: "הנזקים ללקוחות מוערכים בכ-10 מיליון דולר" 190720radE830A@YOSSI_14-1

מארגני התיירות התכנסו היום לישיבה מיוחדת בהתאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות בישראל.

 

מן הדיון עולה, כי נזקי המלחמה בשיא עונת הקיץ, מאיימים על הענף וללא התערבות הממשלה במתן פיצויים ללקוחות, שלא על חשבון המארגנים, עלול הענף לספוג מכה כלכלית שלא יוכל להתאושש ממנה.

 

כזכור, חברי ההתאחדות השיבו על חשבונם כספים ללקוחות שנקראו בצו 8 לשרת את המדינה, וזאת למרות שאינם מחויבים לכך עפ"י חוק.

 

בעקבות מצב החירום והפסקת הטיסות לישראל וממנה, נתקעו אלפי ישראלים בחו"ל, אשר נאלצו לשלם עבור לינה עד שיכלו לטוס חזרה ארצה עם חידוש הטיסות.

 

מנכ"ל ההתאחדות יוסי פתאל: "החוק לפיו על המארגנים לשלם ללקוחות עבור לינה במקרה שטיסה מתעכבת או מבוטלת, לא נחקק ולא התכוון למצבי חירום, בהן מופסקות הטיסות לישראל וממנה בגלל מצב מלחמה."

 

פתאל מסר, כי הנזקים ללקוחות מוערכים בכ-10,000,000 דולר, סכום שאין למארגנים אפשרות לעמוד בו, מה גם שנגרמו בנסיבות שלמארגנים לא הייתה כל יכולת לשלוט בהם או לקבל עליהם אחריות.

 

"יהיה זה רק הגיוני ומתבקש", הוסיף פתאל, "כי הנזקים ללקוחות ישולמו על ידי המדינה, או שיימצא מנגנון שיפטור את המארגנים מאחריות לסכומים אלה, המתווספים על הנזקים לענף בכלל, הנאמדים בכ- 100 מליון דולר."

 

"אנחנו מקווים ומניחים", סיכם מנכ"ל ההתאחדות, "כי המנגנון להשבת כספים ללקוחות עבור הוצאות שנגרמו ללקוחות בשל הארכת שהותם בחו"ל, יימצא על ידי המדינה. הבהרה כזאת נדרשת מצד המדינה בהקדם האפשרי."

 

 

כתובת מקוצרת לכתבה זו: https://www.ias.co.il?p=75268

אולי יעניין אתכם גם

  • "ירושלים של זהב" של אל על בטיסה בגובה נמוך מעל הבירה"ירושלים של זהב" של אל על בטיסה בגובה נמוך מעל הבירה
  • רויאל ג'ורדניאן מציעה הנחות משמעותיות בטיסות לניו יורקרויאל ג'ורדניאן מציעה הנחות משמעותיות בטיסות לניו יורק
  • בלופטהנזה התחדשו בטרקלין פרימיום בניוארק ליברטי, ניו ג'רזיבלופטהנזה התחדשו בטרקלין פרימיום בניוארק ליברטי, ניו ג'רזי
  • גיבורי העל של הקיץ הזה: ילדי דנילנדגיבורי העל של הקיץ הזה: ילדי דנילנד
  • שיבוש המראות: אל על משביתה את טיסותיה עד סוף השבועשיבוש המראות: אל על משביתה את טיסותיה עד סוף השבוע
« פוסט קודם
פוסט הבא »
 
IAS
  • ראשי
  • אודות
  • צור קשר
  • אתר המגזין
  • תקנון
  • הצהרת נגישות
הרשמה לניוזלטר

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו כדי להשאר מעודכנים

[pojo-form id="89539"]

בהרשמתי הנני מקבל את תנאי האתר ומאשר קבלת תכנים הכוללים עדכונים בדבר מבצעים וחומרים פרסומיים לכתובת המייל שלי

קטגוריות
  • תעופה
  • תיירות
  • מלונות
  • סוכנים
  • קרוזים
  • סצנת האוכל
  • דילים
נבנה ומתוחזק על-ידי קבוצת אסטרטג | IAS כל הזכויות שמורות © 2018
Cleantalk Pixel
Go to mobile version
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס